مشغول بازی در «۸۷ متر» هستم/ تلویزیون هنوز دستمزد «میانبر» را نداده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
شهین تسلیمی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در «۸۷ متر» هستم/ تلویزیون هنوز دستمزد «میانبر» را نداده است

شهین تسلیمی که این روزها مشغول بازی در سریال «87 متر» کیانوش عیاری است از حضور در یک سریال و فیلم سینمایی جدید خبر داد.

شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا که این شب‌ها سریال «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار را روی آنتن شبکه آی‌فیلم دارد، درباره این مجموعه عنوان کرد: در بین کارهای جدی که بازی کرده‌ام پس از نقش آفرینی در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله نقشم در «مادرانه» را بسیار دوست داشتم.

وی افزود: «مادرانه» مجموعه‌ای بسیار آموزنده و زیبا برای پدران و مادران بود که نحوه رفتار با فرزندان را برای آن‌ها به نمایش گذاشت.

بازیگر «دردسرهای عظیم» با اشاره به اینکه به تازگی بازی در سریال «میان‌بر» به کارگردانی یزدان فتوحی را به پایان رسانده است، عنوان کرد: تصویربرداری این مجموعه همزمان با شیوع کرونا در کشور آغاز شد. یک پزشک سر صحنه فیلمبرداری حاضر بود و ما و عوامل نیز بهداشت را رعایت می‌کردیم رعایت می کردیم من خودم نمی‌ترسم چراکه اگر رعایت کنیم اتفاقی نمی‌افتد. از سویی دیگر نمی‌شود بیکار ماند چراکه آدم افسردگی می‌گیرد.

تسلیمی ادامه داد: «میانبر» قرار بود در ۹۰ قسمت برای شبکه پنج ساخته شود اما تاکنون ۶۰ قسمت از این مجموعه تصویربرداری شده و فصل سوم آن هنوز مانده است. با وجود آنکه ما در زمان شیوع کرونا کار کردیم اما هنوز برای فصل دوم از سازمان پول نگرفته‌ایم حتی دوستانی که در فصل دوم حضور نداشتند همچنان بدهکار هستند.

وی با بیان اینکه فصل دوم این مجموعه قرار است به زودی روی آنتن شبکه پنج سیما برود، درباره بازخورد مخاطبان نیز اظهار کرد: نظرات متفاوت بوده است. بازخورد فصل اول خوب بوده است و مردم این سریال را دوست داشتند و می‌گفتند سرگرم شدیم. در کل مخاطبان سریال را پسندیده‌اند.

بازیگر «مادرانه» همچنین درباره حضور در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری گفت: به تازگی دوباره برای نقش آفرینی در «۸۷ متر» به کار بازگشته ام. تصویربرداری این سریال از سال ۹۶ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. از آنجاکه فیلمنامه دست من نیست، نمی‌دانم از نقش چه قدر مانده است اما باید سریال را برای آبان ماه تحویل شبکه یک دهیم چراکه زمان پخش را آن موقع اعلام کرده‌اند.

تسلیمی افزود: برای سریال جدید محمدرضا آهنج نیز زمان زیادی است که قرارداد بسته ام. پیش تولید این سریال مدتی است که آغاز شده و احتمالا اوایل تیرماه کلید می‌خورد. همچنین به برنامه «بچه محل» عموپورنگ نیز به عنوان مهمان دعوت شده‌ام. برای بازی در یک فیلم سینمایی نیز پیشنهاد داشته‌ام که فعلا به دلیل کرونا متوقف شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند. متاسفانه جوان‌ها که باید بسیار مراقب خود باشند، رعایت نمی‌کنند. در این شرایط دولت هم نمی‌تواند دست همه افراد بگیرد و برای معاینه ببرد بلکه همه باید از خودشان مراقبت کنند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است