هنوز درباره افزایش قیمت بلیت سینماها تصمیم گرفته نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
غلامرضا فرجی در گفتگو با صبا:

هنوز درباره افزایش قیمت بلیت سینماها تصمیم گرفته نشده است

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که هنوز برای افزایش قیمت بلیت سینماها پس از بازگشایی بعد از کرونا و در سال 99 تصمیم گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، در حالی که یک هفته تا شروع تیر ماه و بازگشایی سینماها باقی ماندهولی هنوز خبر رسمی مبنی بر این که چه فیلم‌هایی قرار است روی پرده بروند منتشر نشده است و صرفا خبرها حاکی از آن است که «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» دو فیلم سینمایی جدیدی هستند که قرار است همزمان با بازگشایی سینماها از اول تیرماه اکران خود را آغاز کنند.

در همین زمینه غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: در حال حاضر فیلمی تایید نهایی نشده است به همین منظور ما هم نمی‌توانیم اسامی را اعلام کنیم و درباره فیلم‌هایی که قرار است اکران شوند، اداره کل ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی باید تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: با سرمایه‌گذاران هر فیلم باید صحبت کرد تا ببینیم شرایط اکران را می‌‎پذیرند یا خیر. در نتیجه تا زمانی که انتخاب فیلم‌ها به تایید نهایی نرسیده، نمی‌توانیم درباره چینش فیلم‌ها حرفی بزنیم.

فرجی در پایان تاکید کرد: درباره افزایش قیمت بلیت‌ها پس از بازگشایی سینماها و برای سال جدید نیز هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است