روابط و خنده‌ها در «شام ایرانی» واقعی است/ اصولا آدم بامزه‌ای نیستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۰
نگین معتضدی در گفتگو با صبا:

روابط و خنده‌ها در «شام ایرانی» واقعی است/ اصولا آدم بامزه‌ای نیستم

نگین معتضدی درباره تجربه حضور خود در سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب سخن گفت.

نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور خود در سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب عنوان کرد: زمان ضبط این سریال بسیار به من خوش گذشت و یکی از کارهایی بود که خاطرات خوشی را برایم رقم زد. کار کردن کنار سعید ابوطالب جدا از این در کنار مرجانه گلچین، نعیمه نظام دوست و آشا محرابی بودم تجربه‌ای بسیار دوست داشتنی و لذت بخش بود. تا به الان تمام بازخوردهایی که از مردم گرفته‌ام نیز خوب و مثبت بوده است.

وی ادامه داد: این مجموعه اولین همکاری من با سعید ابوطالب بود که من از حضور ایشان به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده و همچنین فضای آرام حاکم بر صحنه لذت بردم و امیدوارم این همکاری ادامه دار باشد.

بازیگر «ویلای من» با اشاره به اینکه «شام ایرانی» چندمین مجموعه نمایش خانگی است که در آن حضور دارد، اظهار کرد: در شبکه نمایش خانگی اصولا مردم برای دیدن فیلم و سریال محدود به زمان نیستند چراکه آن‌ها می‌توانند سی دی را تهیه کنند و هر زمان که فارغ بودند، کار را ببینند اما «شام ایرانی» هنوز به صورت سی دی پخش نشده و نمی دانم قرار است این اتفاق بیفتد یا نه. امیدوارم این مجموعه نیز به شبکه نمایش خانگی بیاید چراکه کارهای شبکه نمایش خانگی بازخورد خوبی دارد.

معتضدی درباره فضای مجموعه «شام ایرانی» نیز توضیح داد: این مجموعه به عنوان یک رئالیتی شو سابقه طولانی در ایران ندارد و ما تنها در چند سال اخیر در ایران شاهد ساخت مجموعه‌هایی با این موضوع هستیم. به نظر من در ایران کار کردن با ابوطالب در این مدل بسیار خوب بود چون از فضای واقعی که ایجاد می‌شود، استفاده می‌کند و به دنبال فضاسازی که ما را در آن قرار بدهد، نبود. اگر قسمت مربوط به مرجانه گلجین را نگاه کنید، متوجه می‌شوید تمام روابط و خنده‌ها واقعی است.

وی افزود: من شاید قبل از حضور در این برنامه‌ها می‌ترسیدم چون نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ می‌دهد چراکه من به فیلمنامه داشتن و اینکه کارگردان راهنمایی‌ام کند، عادت کرده‌ام اما اینجا خودم بودم.

بازیگر «کشیک قلب» در پاسخ به این پرسش که بر اساس چه معیارهایی نقش‌های پیشنهادی را می‌پذیرد، عنوان کرد: اگر صادقانه بخواهم بگویم با بیشتر شدن سن و تجربه‌ام معیارهایی را که برای انتخاب یک نقش دارم، بسیار تغییر می‌کند. شاید برای من قبلا بسیار مهم بود نقشی را که انتخاب می‌کنم نقش اصلی باشد اما الان بیشتر به این موضوع فکر می‌کنم قرار است با چه کسی کار کنم؟ لیدر این گروه و تهیه‌کننده کار کیست؟ شاید در گذشته توجهم به خود نقش بود اما الان کل پروسه تولید را در نظر می‌گیرم.

معتضدی با اشاره به اینکه علاقه‌مند است بیشتر در نقش‌های جدی ظاهر شود، گفت: من اصولا آدم بامزه و شیرینی نیستم و قطعا دوست دارم بیشتر کار جدی بازی کنم تا طنز چراکه برای کار جدی ساخته شده‌ام و اگر دقت کنید حضور من در کارهای طنز صرفا شخصیت جدی بوده است که در کنار بازیگران و موقعیت‌های طنز قرار گرفتم. بسیار کم پیش آمده است که بار کمدی کار روی دوش من باشد. قطعا نقش جدی را بیشتر می‌پسندم و فکر می‌کنم در آن عملکرد بهتری دارم.

وی در پایان درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری تصریح کرد: در حال حاضر برای حضور در یک تله فیلم تلویزیونی که قرار است برای شبکه دو سیما تولید بشود، قرارداد بسته‌ام. همچنین با فریبا امینیان مشغول نوشتن یک نمایشنامه هستیم که مراحل نگارش آن به خوبی در حال طی شدن است اما برای روی صحنه بردن این نمایش هنوز زمان دقیقی را مشخص نشده است. لازم است بگویم که طرح و ایده این نمایشنامه متعلق به فریبا امینیان است

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است