سرتیپی: سینماتیکت این اواخر حرف‌های زور می‌زد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷

سرتیپی: سینماتیکت این اواخر حرف‌های زور می‌زد!

علی سرتیپی در سخنانی به انتقاد شفاف از عملکرد سال های اخیر سایت سینماتیکت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا، علی سرتیپی تهیه کننده و مدیر عامل شرکت پخش فیلمیران در گفتگویی لایو با کیوان کثیریان درباره سامانه «سمفا» و مطالبی که در رابطه با مدیریت این سامانه توسط وی مطرح شده است، گفت: در سینمای ایران هر اتفاق جدیدی که در آستانه شکل گیری باشد همواره با شایعات و حواشی بسیاری باید دست و پنجه نرم کند.

وی افزود: سال ها بود که در سینمای ایران مجموعه سینماتیکت به پشتیبانی مجموعه فنی هترا، انحصار  فروش بلیت را در اختیار داشت و همین انحصار باعث شده بود که این اواخر به اصطلاح حرف‌های زور بسیار زیادی را به ما می‌زدند که به عنوان مثال می‌توان به تعرفه اجاره بنر روی سایت سینماتیکت اشاره کرد که ما از دو میلیون و نیم شروع کردیم و این اواخر به دویست و پنجاه میلیون تومان رسیدیم و یا برای ارسال پیامک از تعرفه ۱۰ تومانی را با اتکا به فرآیندهایی به ۱۰۰ تومان افزایش دادند، یا حتی درصدی که از سینما‌ها دریافت می کردند شرایط نامساعدی را در سینما بوجود آورده بود که تعدادی از دوستان سعی در تغییر آن و شکستن انحصار را داشتند.

این تهیه کننده و سینمادار که عضو چند کانون و انجمن سینمایی نیز است، گفت: یکی از مشکلات ما با سینماتیکت در ایام عید و یا روزهای شلوغ سینما‌ها بود که گاهی اوقات امکان ارائه خدمات به ما را نداشت.

‎وی اعلام کرد: با توجه به این موضوع، خود من هم با یکسری از دوستان کار را شروع کردم که آن انحصار ضربه زننده به سینما شکسته شود که البته سهم بسیار کوچکی در این قضیه دارم.

سرتیپی گفت: سمفا هم همان هترای سابق است که کلا متعلق به وزارت ارشاد است و هیچ منافع مالی برای هیچ شخصی نخواهد داشت چراکه هیچ تراکنش مالی و یا تبلیغاتی در این سامانه اتفاق نمی‌افتد. این سامانه درست مثل یک ترمینال عمل می‌کند که بنا به درخواست متقاضیان به آنها خدمات می‍ دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است