«روبی و جوجه‌ها» به فصل سوم رسید/ تولید انیمیشن برای شبکه‌های اجتماعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۳
بابک نکویی در گفتگو با صبا:

«روبی و جوجه‌ها» به فصل سوم رسید/ تولید انیمیشن برای شبکه‌های اجتماعی

بابک نکویی از تولید فصل سوم سریال انیمیشنی «روبی و جوجه ها» وتولید یک مجموعه انیمیشن برای شبکه مجازی خبر داد.

بابک نکویی نویسنده و کارگردان درباره جدیدترین فعالیت های خود در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تولید مجموعه انیمیشنی برای پخش در شبکه های اجتماعی و پیش تولید دو انیمیشن کوتاه که برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده می شود، هستم. هر دو این کارها در استودیو گنبد کبود و با کارگردانی مشترک برادرم بهنود نکویی تولید می شوند.

وی افزود: تاکنون سه قسمت از مجموعه انیمیشنی که قرار است به طور مستمر از شبکه های اجتماعی پخش شود، تولید شده و در حال حاضر مشغول تولید قسمت چهارم آن هستیم.

نکویی درباره موضوع دو کار جدیدش توضیح داد: مجموعه انیمیشنی که قرار است در شبکه های اجتماعی توزیع شود به موضوع های اجتماعی و سبک زندگی می پردازد و آن دو انیمیشن کوتاه یکی با موضوع طنز و دیگری با موضوع افسانه ها است.

این کارگردان در پاسخ به این که انیمشین «لالایی» چه زمانی از تلویزیون پخش می شود، تشریح کرد: این انیمشین به زودی روی آنتن می رود اما هنوز شبکه ای که پخش آن را بر عهده دارد و زمان پخش به طور دقیق مشخص نیست.

او در ادامه از تولید فصل سوم سریال انیمیشنی «روبی و جوجه ها» خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول تولید فصل سوم انیمیشن «روبی و جوجه ها» هستیم و دو قسمت از فصل سوم این انیمیشن در مرحله تولید است. به دلیل آنکه ما ساختار این انیمیشن را به گونه ای طراحی کرده بودیم که قابلیت آن را داشته باشد که در ۱۰۰قسمت تولید شود، بعد از اتمام فصل سوم سراغ فصل های بعدی آن می رویم و هر فصل ۱۳ قسمت است.

وی در پایان زمان پخش انیمیشن «روبی و جوجه ها» را اینگونه بیان کرد: به احتمال زیاد فصل سوم  این انیمیشن مانند دو فصل قبل نوروز از شبکه دو پخش می شود.

ریحانه مقدم

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است