سه سریال جدید به آنتن شبکه پنج می‌رسند/ بازگشت «روزگار جوانی» با یکی از کاراکترها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج در گفتگو با صبا:

سه سریال جدید به آنتن شبکه پنج می‌رسند/ بازگشت «روزگار جوانی» با یکی از کاراکترها

مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج از مراحل پایانی نگارش سه مجموعه تلویزیونی برای این شبکه و احتمال پخش ان‌هها در پاییز و زمستان خبر داد.

مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین تولیدات این شبکه در زمینه فیلم و سریال عنوان کرد: به زودی وارد مرحله پیش تولید و تولید سه مجموعه تلویزیونی با نام‌های «ساعت ۱۱»، «دل خوش» و «روزگار جوانی» می‌شویم.

وی ادامه داد: تنها و در حال حاضر این سه سریال در مراحل پایانی نگارش قرار دارند و نزدیک پیش تولید هستند.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما درباره عوامل این سه سریال از جمله کارگردان و تهیه‌کننده گفت: برخی از عوامل این سه پروژه انتخاب شده‌اند و برخی دیگر نه. اسامی نهایی آن‌ها هنگام شروع کار اعلام می‌شود.

رضوانی درباره تعداد قسمت‌های این سه سریال عنوان کرد: «دل خوش» در دو فصل ۲۶ قسمتی به نویسندگی حامد افضلی، «ساعت ۱۱» در ۴۰ قسمت به نویسندگی امیررضا مافی و «روزگار جوانی» در ۳۰ قسمت به نویسندگی حمید طاهری برای شبکه پنج سیما تولید خواهند شد.

وی افزود: سریال «دل خوش» فضای شیرینی دارد و مجموعه «ساعت ۱۱» یک کار اجتماعی است.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج با اشاره به اینکه سریال «روزگار جوانی» فضای مشابهی با سریال «روزگار جوانی» که در سال ۷۷ از شبکه پنج سیما پخش شد دارد، گفت: این مجموعه جدید قصد دارد نسل دانشجویان دهه ۸۰ را نشان بدهد. همچنین یکی از کاراکترهای آن سریال قدیمی نیز در این مجموعه حضور خواهد داشت.

رضوانی در پایان درباره زمان پخش این سه پروژه نیز اظهار کرد: هر سه این مجموعه‌ها احتمالا و با فرض شرایط عادی و تعطیل نشدن پروژه‌ها به دلیل ویروس کرونا امسال در پاییز و زمستان به پخش می‌رسند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/ ‌

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است