«ازدواج به سبک بابابزرگ» روی آنتن رادیو نمایش و سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶

«ازدواج به سبک بابابزرگ» روی آنتن رادیو نمایش و سلامت

«ازدواج به سبک بابابزرگ» عنوان سریال طنز رادیویی است که در هفت قسمت برای پخش در رادیو سلامت و رادیو نمایش آماده شده است.            

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «ازدواج به سبک بابا بزرگ» سریال طنز هفت قسمتی است که به سفارش شبکه سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی تولید شده است و همزمان از رادیو سلامت، از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود.

سمیرا شکوهی نویسنده نمایش «ازدواج به سبک بابابزرگ» درباره داستان این نمایش توضیح داد: در این سریال مهرداد، جوان ۲۲ ساله‌ای است که به دختر همسایه جدیدشان علاقه‌مند می‌شود و پدربزرگش سعی به کمک کردن به او می‌کند تا به خواسته خود برسد در حالی که پدر و مادر مهرداد مخالف ازدواج زودهنگام او هستند.

وی در پایان عنوان کرد: البته اصل ماجرا فقط همین نیست و پدربزرگ تلاش می‌کند با روش‌های قدیمی کار مهرداد را پیش ببرد اما پایان ماجرا اتفاقی دیگر رخ می‌دهد.

مجموعه رادیویی «ازدواج به سبک بابابزرگ» به نویسندگی سمیرا شکوهی، کارگردانی رضا عمرانی، تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری نازنین حسن‌پور و صدابرداری مجید آیینه است.

حمیدیزدانی، شمسی صادقی، محمد آقامحمدی، مهرداد مهماندوست، راضیه مومیوند، معصومه عزیزمحمدی،کامیار محبی، مسعود زنوزی‌راد، بهادر ابراهیمی، شیوا رفیعیان و فریبا طاهری از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال رادیویی حضور دارند.

«ازدواج به سبک بابابزرگ» تا پایان هفته هر روز ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود و رادیو نمایش آن را ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح به روی آنتن می‌برد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است