جدیدترین خبر از انیمیشن «بادها کجا می‌میرند» با موضوع بمباران سردشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴

جدیدترین خبر از انیمیشن «بادها کجا می‌میرند» با موضوع بمباران سردشت

فیلم انیمیشن «بادها کجا می‌میرند» ساخته پژمان علی‌پور، آخرین مراحل فنی تولید را پشت‌سر می‌گذارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، همزمان با سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت، مرحله‌ تصویرسازی فیلم انیمیشن «بادها کجا می‌میرند» شامل انیمیت، کامپوزیت و تدوین تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و پس از آن کارهای صداگذاری و ساخت موسیقی انجام خواهد شد. مهرشاد ملکوتی صداگذاری این اثر را برعهده دارد و عباس سرافراز هم موسیقی فیلم را می‌سازد.

به گفته پژمان علی‌پور کارگردان این فیلم‌انیمیشن، «بادها کجا می‌میرند» حداکثر تا دو ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد.

در خلاصه موضوع انیمیشن «بادها کجا می‌میرند» آمده است: موضوع فیلم درباره‌ بمباران شیمیایی سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در واقع نخستین شهر شیمیایی شده‌ جهان محسوب می‌شود که در آن از گاز خردل استفاده شده است.

عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از نویسنده، کارگردان، انیماتور و تهیه‌کننده: پژمان علی‌پور، مدیر فیلمبرداری: قادر طه‌زاده، بازیگران رفرنس جهت بلوکینگ انیمیت: فواد چالاک، سرور داوودی، شادی محمدیان، آزاد آذرنیا، فرامرز نصرالهی، شادی پاکزاد، فرزاد جوانمردی، فریبا جوانمردی، مسعود نصوری، امید دادور، سروش ابراهیمی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، موسیقی: عباس سرافراز، و تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است