«پناهجویان» آماده نمایش شد/ کشمکشی میان مرگ و زندگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲

«پناهجویان» آماده نمایش شد/ کشمکشی میان مرگ و زندگی

فیلم کوتاه «پناهجویان» به نویسندگی و کارگردانی مهسا تکش و محمدامین فلاح که فضایی پسا آخرالزمانی دارد، آماده نمایش شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم کوتاه «پناهجویان» به نویسندگی و کارگردانی مهسا تکش و محمدامین فلاح آماده نمایش شد.

فیلمبرداری این فیلم کوتاه قبل از شروع بیماری کرونا در شهرکی مخروبه در جنوب تهران به پایان رسید.

داستان «پناهجویان» فضایی پسا آخرالزمانی دارد و درباره زمانی است که بیماری و جنگ از جهان ویرانه‌ای ساخته است. مریم و خانواده‌اش در گوشه‌ای دور افتاده از هرج و مرج پناه گرفته‌اند و پنهانی برای بقا تلاش می‌کنند. پدر مریم روزی که برای پیدا کردن غذا از بیرون می‌آید با خود مهمان‌هایی ناخوانده آورده که او را تعقیب کرده‌اند. آن‌ها به درب می‌کوبند و کشمکش اوج می‌گیرد، کشمکشی برای مرگ و زندگی.

فیلم کوتاه «پناهجویان» که فضا و روایتی متفاوت از فیلم‌های داستانی کوتاه متداول دارد، اولین اثر حرفه‌ای کارگردان و نویسنده آن بشمار می‌رود.

الهه افشاری، علی باقری و محمود نظر علیان از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیه کننده: مرجان تکش و محمد امین فلاح، نویسنده و کارگردان: مهسا تکش و محمد امین فلاح، مشاور کارگردان: سامان آریان پور، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: سیامک سلیمانی، مدیر صدابرداری و صداگذار: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: حامد اصلانی، طراح گریم: هادی قالیخانی، مدیر تولید: علی نجاریان، منشی صحنه: پریسا تاج، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمد فهیمی، ساخت تیزر: سامان آریان پور، طراح پوستر: رامین رستمی و پخش: چی چست فیلم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است