مشغول کارهای صحنه و دکور «ایل‌دا» هستیم/ زمان پخش «سامو بندری» دست شبکه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۵
سیدعلیرضا سبط احمدی در گفتگو با صبا:

مشغول کارهای صحنه و دکور «ایل‌دا» هستیم/ زمان پخش «سامو بندری» دست شبکه است

سیدعلیرضا سبط احمدی درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «ایل‌دا» و زمان پخش مجموعه «ساموبندری» توضیحاتی را ارایه داد.

سیدعلیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این سریال که تصویربرداری آن از زمان شیوع ویروس کرونا متوقف و تاکنون از سرگرفته نشده است، عنوان کرد: در حال حاضر مشغول انجام کارهای مقدماتی، صحنه و دکور هستیم چراکه ادامه تصویربرداری با شروع صحنه‌های دفاع مقدس و جنگ است.

وی ادامه داد: طبیعتا هماهنگی‌ها، مقدمات کار و تدارکات کمی زمان می‌برد و به امید خدا در آینده‌ای نزدیک گروه برای ادامه کار عازم خرم آباد می‌شود و کار را شروع می‌کنیم.

تهیه‌کننده «ایل‌دا» تاکید کرد: این کار یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیمافیلم است و تقریبا همه بازیگران برای ادامه کار باید آماده شوند.

سبط احمدی با اشاره به اینکه جدودا ۳۰ درصد از تصویربرداری کار باقی مانده است، اظهار کرد: تمام مراحل فنی سریال را همزمان با تصویربرداری پیش می‌بردیم و با ادامه کار نیز ادامه مراحل فنی را پیش می‌بریم.

به گفته وی، «ایل‌دا» قرار است برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس روی آنتن برود.

تهیه‌کننده «ایل‌دا» که سریال «سامو بندری» را نیز آماده پخش دارد، درباره سرنوشت پخش این مجموعه نیز توضیح داد: این مجموعه به کارگردانی ابراهیم فروزش و نویسندگی اصغر عبداللهی به طور کامل در ۱۳ قسمت تحویل شبکه دو داده شده است و مشکل خاصی هم نیست و زمان پخش آن به صلاحدید سیما و سیمافیلم بستگی دارد.

وی افزود: این اتفاق پخش نشدن سریال بالاخره گاهی اوقات در چیدمان کنداکتور پیش می‌آید. صلاحدید شبکه و سیما است که بر اساس رنگ آمیزی کنداکتور برنامه‌ها را تغییر می‌دهند.

سبط احمدی در پایان درباره ادامه دار بودن «سامو بندری» مطرح کرد: بعید می‌دانم این سریال ادامه‌ای داشته باشد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است