فیلمبرداری «زمستان بود» مرداد تمام می‌شود/ پیش تولید «یک بغل دریا» در اواخر تابستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
بهمن کامیار در گفتگو با صبا:

فیلمبرداری «زمستان بود» مرداد تمام می‌شود/ پیش تولید «یک بغل دریا» در اواخر تابستان

تهیه‌کننده فیلم «زمستان بود» درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم و همچنین جدیدترین ‌فعالیت‌هایش توضیحاتی ارائه داد.

بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما که این روزها مشغول تهیه فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد است درباره آخرین وضعیت کار به خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: همه‌گیری ویروس کرونا موجب توقف فیلمبرداری «زمستان بود» شد و در نتیجه ناتمام ماند اما قرار است در حدود ۱۰ روز دیگر فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده مجدد آغاز شود که فکر می‌کنم در مرداد ماه هم کارهای تولید و فیلمبرداری تمام شود.

وی افزود: اگر جشنواره ملی فیلم فجر امسال با توجه به شرایط کشور برگزار شود، تلاش می‌کنیم تا «زمستان بود» در این جشنواره حضور داشته باشد.

تهیه‌کننده فیلم «سد معبر» درباره سرنوشت ساخت و تهیه فیلم «برج ماهی» هم خاطرنشان کرد: متاسفانه موفق نشدیم که پروانه ساخت «برج ماهی» را دریافت کنیم و پس از آن برای «یک بغل دریا» تقاضای پروانه ساخت دادیم و با آن موافقت شد.

وی با اشاره به مضمون فیلم «یک بغل دریا» بیان کرد: این فیلم درامی معمایی- عاشقانه است و کارگردانی را هم خودم برعهده دارم.

کامیار در پایان تصریح کرد: از زمانی که پروانه ساخت فیلم «یک بغل دریا» را دریافت کردیم، پیش تولید را آغاز کرده‌ایم و در اواخر شهریور ماه آن را کلید خواهیم زد ضمن آن که قرار است فیلمبرداری آن در تهران و شمال کشور انجام شود.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است