راه‌اندازی و تشکیل گروه «ادریس بند»/ «حکومت کن» منتشر می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۴
افشین سیاهپوش به صبا گفت:

راه‌اندازی و تشکیل گروه «ادریس بند»/ «حکومت کن» منتشر می‌شود

افشین سیاهپوش از انتشار آثار جدید خود و تشکیل گروه «ادریس بند» خبر داد.

افشین سیاهپوش در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود به عنوان یک خواننده گفت: در ایام قرنطینه مشغول ضبط آهنگ های جدید بودم که قرار است این موسیقی ها به همراه چند ویدیوکلیپ منتشر شود و به احتمال زیاد اگر شرایط خوب پیش رود از ماه آینده این آثار منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین بیشترین فعالیتم به همکاری با هنرجویان آوازم اختصاص دارد و قصد دارم این جوانان به جایگاهی که لایق آن هستند برسند.

این خواننده با اشاره به اینکه هنرمندان جوان نیازمند حمایت هستند، تاکید کرد: مدتی است گروهی به نام «ادریس بند» را راه اندازی کردم که به زودی اخبار جدیدی در زمینه فعالیت های این گروه منتشر می شود. هدفم از تشکیل این گروه حمایت از خوانندگان جوان است به عنوان مثال علی زمانی، محمد شهریاری، اشکان جمادی و… جزو خوانندگان جوانی هستند که در قالب این گروه فعالیت می کنند و آثار این هنرمندان جوان به زودی منتشر می شود.

وی افزود: در حال حاضر این خوانندگان جوان قطعاتی را آماده انتشار دارند که تلاش می کنیم آن ها را به جامعه هنری معرفی کنیم و بعد از آن آلبوم های آن ها منتشر می شود. این خوانندگان توانایی خیلی زیادی دارند و فقط باید مورد توجه قرار گیرند و هنرشان دیده شود. همچنین ویدیوکلیپی با اعضای گروه «ادریس بند» آماده کردیم که تنظیم آن توسط دانیال شهرتی انجام شده و ترانه از آوا درویش است و این اثر با عنوان «حکومت کن» که در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد به زودی منتشر می شود.

این خواننده درباره برگزاری کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها گفت: همه ما باید بپذیریم که بیماری کرونا وجود دارد و از بین نرفته است و به نظر من بهتر است در این شرایط کنسرتی برگزار نشود. برگزاری کنسرت اگر واقعا با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد مشکلی نخواهد داشت ولی برگزاری کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها به ضرر هنرمندان است. همچنین قرار بود کنسرت آنلاین برگزار کنم ولی متاسفانه این نوع کنسرت ها هم بازخورد خوبی نخواهد داشت زیرا هنرمند و مخاطب باید از نزدیک با هم در ارتباط باشند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000