پائولو سورنتینو «دست خدا» را برای نتفلیکس می‌سازد/ داستان مارادونای منجی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱

پائولو سورنتینو «دست خدا» را برای نتفلیکس می‌سازد/ داستان مارادونای منجی

پائولو سورنتینو فیلم بلند «دست خدا» را با موضوع احتمالی مارادونا به تهیه کنندگی نتفلیکس می سازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، پائولو سورنتینو کارگردان مشهور ایتالیایی برای ساخت فیلم بلند «دست خدا» به تهیه کنندگی نتفلیکس به شهر زادگاهش ناپل برمی گردد. سورنتینو کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این پروژه را برعهده دارد.

اگرچه جزییات کمی درباره این پروژه اعلام شده با این حال عنوان فیلم احتمالا به دیگو مارادونا فوتبالیست اسطوره ای آرژانتینی باشگاه ناپولی که یکی از کاراکترهای فیلم «جوانی» همین کارگردان نیز بود، اشاره دارد.

سورنتینو در سال ۲۰۱۵ در گفتگو با ورایتی از نقش مارادونا در زندگی اش چنین گفته بود: گذشته از همه چیزهایی که قبلا راجع به مارادونا گفته ام، او بی اختیار جانم را نجات داد زمانی که ۱۶ ساله بودم پدر و مادرم را در یک حادثه که مربوط به سیستم گرمایش خانه ییلاقی مان در کوهستان بود جایی که همیشه عادت داشتم بروم از دست دادم، آن آخر هفته من به آنجا نرفتم چون می خواستم به تماشای مارادونا و ناپولی بنشینم و این بازی زندگی من را نجات داد.

سورنتینو در واکنش به ساخت این پروژه گفت: از ایده ساخت فیلم در شهر زادگاهم آن هم بیست سال بعد از ساخت اولین فیلمم هیجان زده هستم. «دست خدا» اولین فیلم شخصی و خصوصی در حرفه کاری من است.

دیوید کاز معاون بخش بین الملل نتفلیکس نیز کار با سورنتینو را که به گفته خودش یکی از بزرگترین فیلمسازان اروپاست مایه افتخار خواند.

اسکات استوبر رییس بخش سینمایی نتفلیکس نیز این کار را یک داستان زیبا با امضای سبک سورنتینو خواند. استوبر تاکید کرد برای ساخت یک استودیوی بزرگ فیلمسازی به فیلمسازان بزرگ از همه جای دنیا و با هر زبانی نیاز است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است