معرفی داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱

معرفی داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران

داوران و رئیس هیئت داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مسابقه، داوران و رئیس هیات داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن انتخاب شدند. مهدی حجت، رضا قره باغی، شاهین حیدری و سید مجتبی موسوی کار ارزیابی آثار این مسابقه را بر عهده دارند.

مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران به همت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و سعید رسولی مدیرعامل راه آهن، ریاست عالی، حامد نوری دبیر و علی یزدانی برگزار کننده و مجری طرح مسابقه هستند.

این مسابقه با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای راه آهن، با دعوت از صاحب نظران و هنرمندان برگزار می‌شود و در پایان، به هر یک از طرح‌های برنده، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

خلاقیت و نوآوری در طراحی با توجه به ویژگی‌های خاص پروژه که شامل دقت در طراحی جزئیات و اجرایی بودن آن‌ها با استفاده از مصالح بوم آورد و رایج در کشور و همچنین ظرفیت استفاده بهینه در مناسبت‌های مرتبط از اثر خلق شده به عنوان یک بنای یادبود فاخر و ماندگار، از معیارهای مهم ارزیابی داوران به شمار می‌رود.

هنرمندان از زمان انتشار فراخوان تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند طرح آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و هیئت داوران در بازه زمانی ۱ الی ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ به بررسی آثار می‌پردازند و در نهایت، از برگزیدگان همزمان با هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ تجلیل می‌شود.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.rai.ir، بخش isargaran.rai.ir مراجعه و ثبت نام کنند و پس از ثبت نام، به بخش takrim.rai.ir مراجعه و ورود به سامانه ثبت نام را انجام دهند و در سامانه میز خدمت الکترونیک، در بخش کاربر جدید، گزینه کاربران عمومی را انتخاب کنند و پس از تایید نام کاربری و رمز عبور، اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران را به برنامه دهند و با تایید نهایی، ثبت طرح در سامانه به اتمام رسیده است.

متقاضیان در صورت مواجهه با مشکل در رابطه با ثبت نام و غیره می‌توانند به پشتیبانی این مسابقه در شبکه اجتماعی واتساپ با شماره ۰۹۳۵۰۶۳۶۰۹۴ تماس بگیرند.

آدرس دبیرخانه برای ارسال آثار: تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، ساختمان مرکزی راه آهن، طبقه  چهارم، کد پستی راه آهن جمهوری اسلامی ایران : ۱۵۱۹۶۳۰۸۰۷

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است