«بازی دراز» زندگی فرنگیس را روایت می‌کند/ در مرحله تحقیقات هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
محمدرضا شرف‌الدین در گفتگو با صبا:

«بازی دراز» زندگی فرنگیس را روایت می‌کند/ در مرحله تحقیقات هستیم

تهیه‌کننده فیلم «بازی دراز» توضیحاتی درباره مراحل پیش‌تولید و تولید این فیلم در سال جاری ارائه داد.

محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده و مدیر جلوه‌های ویژه سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره ساخت فیلم سینمایی «بازی دراز» به کارگردانی یاسمن نصرتی که به تازگی پروانه ساخت را دریافت کرده است، گفت: این روزها مشغول تحقیقات هستیم و لوکیشن‌هایی را که قرار است در غرب کشور داشته باشیم ارزیابی می‌کنیم.

وی افزود: بازیگرانی را برای این فیلم کاندید کرده‌ایم اما هنوز به مرحله ثبت قرارداد عوامل نرسیدیم و همان طور که گفتم فعلا مشغول انجام تحقیقات برای این پروژه‌ایم. همچنین منتظر آماده شدن بخشی از سرمایه فیلم هستیم و هر زمانی که آماده شود، فیلم را کلید می‌زنیم.

این تهیه‌کننده درباره داستان فیلم «بازی دراز» عنوان کرد: ژانر این فیلم دفاع مقدس است و داستان زندگی زنی به نام «فرنگیس» را روایت می‌کند که در دوران جنگ ایران با عراق، مدافع است و از منطقه خودش دفاع می‌کند.

شرف‌الدین در پایان تصریح کرد: اگر جشنواره ملی فیلم فجر امسال برگزار شود ما هم تصمیم داریم تا کارهای تولید را در سال جاری به اتمام برسانیم و «بازی دراز» را در جشنواره شرکت دهیم.

عنوان قبلی این فیلم «فرنگیس» بود که به «بازی دراز» تغییر نام داد و یاسمن نصرتی فیلمنامه را به رشته تحریر درآورده همچنین کارگردانی این فیلم را هم برعهده دارد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است