«بختک» را برای وی او دی‌ها ساختم/ «چراغ قرمز چشمک زن» آماده پخش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
مجتبی اسدی‌پور در گفتگو با صبا:

«بختک» را برای وی او دی‌ها ساختم/ «چراغ قرمز چشمک زن» آماده پخش

مجتبی اسدی‌پور از ساخت یک تله فیلمی با نام «بختک» که برای پخش از وی او دی‌ها تولید شده است، خبر داد.

مجتبی اسدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره جدیدترین کار خود بیان کرد: ساخت تله فیلمی با عنوان «بختک» را به پایان رسانده‌ام که این فیلم در شیراز جلوی دوربین رفت.

وی افزود: این فیلم درباره جوانی خواننده است که متوجه می‌شود پدربزرگش،ارثی کلان برایش به جا گذاشته است اما این آغاز ماجراست چراکه به دست آوردن این ارث با بسیاری از اما و اگرها رو‌به‌رو است. بهزاد فرشباف و سیما مطلبی بازیگران حرفه‌ای این کار بودند و دیگر بازیگران، همگی از بازیگران بومی شیراز هستند.

این فیلمساز با اشاره به اینکه این تله‌فیلم برای پخش در وی او دی‌ها تولید شده است، اظهار کرد: در این کار مهران جهاندیده به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

اسدی‌پور درباره دیگر کار خود توضیح داد: قبل از این سریال «چراغ قرمز چشمک زن» را کار کرده بودم. این مجموعه ۱۰ قسمتی درباره اعتیاد است و به زودی از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: کرونا همانند دیگر بخش‌های جامعه تاثیر منفی خودش را روی سینما نیز گذاشته است، ولیکن امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شرایط کار به روزهای پیش از کرونا برسد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است