«جاری در زمان» با کیفیت حرفه‌ای کتاب شد/ ارایه نسخه اصلی ۵ اثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۹
فرح اصولی در گفتگو با صبا:

«جاری در زمان» با کیفیت حرفه‌ای کتاب شد/ ارایه نسخه اصلی ۵ اثر

فرح اصولی هنرمند نقاش از مراسم رونمایی کتاب آثارش در گالری «009821» خبر داد و از تمرکز این گالری بر موضوع هنر چاپ ابراز خرسندی کرد.
فرح اصولی هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار صبا درباره رونمایی از کتاب «جاری در زمان» توضیح داد: این کتاب شامل مجموعه ای از آثار دوره های مختلف کارهای من است که به انتخاب ایمان صفایی مدیر گالری «۰۰۹۸۲۱» در قالب یک کتاب با چاپ بسیار حرفه ای منتشر شده است.
وی افزود: در این کتاب علاوه بر انتشار آثار، بهرنگ صمدزادگان که خود هنرمند و کیوریتور است و شناخت بسیار خوبی از مجموعه آثار من دارد، مصاحبه بسیار مفصلی را با من انجام داده که در این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی به چاپ رسیده است.
اصولی با اشاره به فعالیت های گالری «۰۰۹۸۲۱» بیان کرد: این گالری با مدیریت آقای ایمان صفایی که خود از هنرمندان طراح گرافیک کشورمان است، روی انواع چاپ از جمله سیلک اسکرین، اچینگ، چاپ دیجیتال و … متمرکز است و علاوه بر این به صورت دوره ای درباره هنرمندان مختلفی کتاب منتشر می کند.
این هنرمند نقاش ادامه داد: فکر می کنم کتاب آثار من ششمین کتابی باشد که این گالری تاکنون از هنرمندان منتشر کرده است، پیش از این کتاب آثار شادی قدیریان عکاس شناخته شده، محمدحسین عماد هنرمند مجسمه ساز و محمود بخشی از هنرمندان هنر مفهومی و…  از سوی این گالری به چاپ رسیده است.
اصولی با اشاره به اینکه در این کتاب ها معمولاً تعدادی از آثار هر هنرمند مربوط به دوره های مختلف کاری وی به همراه یک مصاحبه مفصل که به جزییات آثار هنرمند می پردازد منتشر می شود، توضیح داد: همچنین چند اثر اصل از هر هنرمند به همراه چند اثر چاپ به صورت سیلک اسکرین، اچینگ یا دیجیتال در نسخه های محدود نیز در این کتاب به چاپ می رسد.
اصولی چاپ این کتاب را بسیار نفیس و با کیفیت ذکر کرد و گفت: کتاب آثار من با کیفیت بسیار خوب به چاپ رسیده است به این دلیل که مدیریت آن یک هنرمند طراح گرافیک است که در کار نظارت بر چاپ صاحب تخصص است و در زمینه رنگ، کاغذ و چاپ دقت نظر کافی دارد. آثار من با چاپ بسیار دقیق و با کیفیت به چاپ رسیده است به طوری که نظیر آن را تجربه نکرده بودم.
این بانوی نقاش با اشاره به پرداختن این گالری تازه تاسیس به هنر چاپ یادآور شد: در همه جای دنیا گالری هایی هستند که به هنر چاپ اختصاص دارند و در ایران شاید این اولین گالری باشد که در زمینه هنر چاپ به صورت متمرکز فعالیت می کند.
اصولی درباره نمایش آثار خود در گالری «۰۰۹۸۲۱» اظهار کرد: در این گالری حدود ۵ تابلو از دوره های مختلف کاری من به انتخاب آقای صفایی به نمایش گذاشته می شود و ۵ اثر چاپی (بازتولید شده) از آثار من نیز در ۲۱ نسخه در این گالری ارائه می شود که آثار اصل برای فروش نیست اما آثار چاپی برای فروش عرضه می شود.
مراسم رونمایی از کتاب «جاری در زمان» که در ۷۰۰ نسخه منتشر شده است، روز جمعه ۲۴ خردادماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «۰۰۹۸۲۱» به نشانی خیابان کریمخان زند، خردمند شمالی، کوچه هجدهم، شماره ۲۵ برگزار می شود.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه و خرید کتاب می توانند از ۲۶ خردادماه تا ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به این گالری مراجعه کنند.

فاطمه حامدی خواه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است