thumbnail

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگر جوان و موفق ایرانی متولد 30 بهمن 1366 شهر مشهد است.ساعد سهیلی بازیگر جوان و موفق ایرانی متولد 30 بهمن 1366 شهر مشهد است.

زندگی شخصی

ازدواج و همسرش ساعد سهیلی با یک دختر دورگه فرانسوی – ایرانی بنام گلوریا هاردی در سال ۹۴ ازدواج کرد، بازی گلوریا در سریال “کیمیا” در سال ۹۴ باعث انتشار خبر ازدواج این دو شد. گلوریا هاردی مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. ماجرای آشنایی گلوریا هاردی و ساعد سهیلی از زبان گلوریا هاردی: من با ساعد سهیلی وقتی او به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم. ساعد سهیلی در پی حواشی و واکنش‌های دولت امارات متحده عربی پس از اکران لاتاری در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توسط دولت دبی به این شهر ممنوع الورود شد.

فعالیت حرفه ای

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. وی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم “شب برهنه” ساختهٔ پدرش، سعید سهیلی، آغاز کرد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد. وی با بازی در فیلم های “۵۰ کیلو آلبالو” و “گشت ارشاد” بسیار معروف شد و با بازی در فیلم پرطرفدار “لاتاری” معروفیت و محبوبیتش بین طرفداران سینما بیشر شد.


 

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی میلاد کی مرام

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهدی باقری

 

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی اشکان خطیبی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است