فیلم‌های «هری پاتر» از سرویس HBO Max پایین کشیده می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴

فیلم‌های «هری پاتر» از سرویس HBO Max پایین کشیده می‌شوند

تمام فیلم های مجموعه «هری پاتر» تا ماه آینده میلادی از سرویس آنلاین کمپانی HBO Max خارج می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل مووی‌وب، تمامی ۸ فیلم مجموعه «هری ‌پاتر» از سرویس آنلاین شبکه اچ‌بی‌او یا همان «HBO Max» حذف خواهند شد.

این سرویس آنلاین متعلق به ابرکمپانی وارنرمدیا سه ماه پیش در می آغاز به کار کرد و در یک شگفتی غافلگیرکننده تمامی قسمت‌های مجموعه محبوب «هری پاتر» را در دسترس مشترکان خود گذاشت اما گویا این شگفتی دولتی مستعجل است و این مجموعه فانتزی ماه آینده از مدار نمایش این سرویس خارج می‌شوند.

«HBO Max» به تازگی فهرستی از عناوینی را که از ماه آگوست از آرشیوش خارج خواهد شد منتشر کرده است و در میان آن‌ها «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه»، «هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت اول»، «فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم» به چشم می‌خوردند. این فیلم‌ها تا ۲۵ آگوست در این سرویس حضور دارند و هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم‌های حذف شده سر از سرویس آنلاین دیگری در می‌آورند یا نه.

دلیل تعجب و شگفتی همگان از قرار گرفتن این مجموعه در فهرست آثار ارایه شده در افتتاحیه HBO Max، وجود قراردادی بود که برادران‌وارنر پیش از این با کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال بسته بودند و طبق آن حق پخش تلویزیونی و دیجتالی مجموعه «هری پاتر» به این کمپانی سپرده شده بود.

ان‌بی‌سی‌یونیورسال اخیرا از سرویس آنلاین خود با نام « Peacock» رونمایی کرده است و قصد دارد با آن به مصاف رقبایی چون نتفلیکس برود. از این رو برخی اعتقاد دارند که مجموعه «هر پاتر» احتمالا بعد از HBO Max راهی این سرویس شود.

مجموعه فیلم‌های هری پاتر بر اساس رمان‌هایی به همین نام نوشته جی کی رولینگ یکی از موفق‌ترین و پولسازترین اقتباس‌های سینمایی از دنیای ادبیات به حساب می‌آید و سر جمع مبلغی در حدود ۷٫۷ میلیارد دلار در گیشه‌های جهان فروش داشته است. اسپین‌آف‌های «جانوارن شگفت‌انگیز» نیز از محصولات جانبی مجموعه هری پاتر به حساب می‌آید.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است