پارامونت نیز اکران آثار اصلی خود را تا سال بعد به عقب انداخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
بعد از دیزنی؛

پارامونت نیز اکران آثار اصلی خود را تا سال بعد به عقب انداخت

بر اساس خبر منتشر شده از سوی پارامونت، به خاطر ماجراهای کرونا «یک مکان ساکت - قسمت 2» و «تاپ گان: ماوریک» تا سال آینده میلادی اکران نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی پارامونت تاریخ اکران ۲ فیلم مهم خود یعنی «یک مکان ساکت – قسمت ۲» و «تاپ گان: ماوریک» را به خاطر همه‌گیری بیماری کرونا تا سال آینده میلادی به تعویق انداخت.

این استودیوی فیلمسازی روز پنجشنبه ۲۳ جولای در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاریخ اکران «یک مکان ساکت» جان کرازینسکی از ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ به ۲۳ آپریل ۲۰۲۱ و نمایش «تاپ گان: ماوریک» با بازگشت تام کروز به نقش نام‌آشنای خود از ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ به اول جولای ۲۰۲۱ منتقل شده است.

این جابه‌جایی، دومین تغییر در برنامه اکران این فیلم‌های سینمایی به خاطر تعطیلی سالن‌های نمایش و توقف پروسه تولید فیلم‌ها، محسوب می‌شود. پرواضح است که این تاخیرها خبر خوبی برای سالن‌داران که بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازگشایی سینماهای خود هستند، محسوب نمی‌شود.

کریس آرونسون مدیر پخش داخلی پارامونت در این باره گفت: ما معتقدیم هیچ تجربه‌ای جایگزین تماشای فیلم در داخل سالن‌های سینما نمی‌شود. ما به این تجربه متعهدیم و می‌خواهیم بر این موضوع تاکید کنیم که زمانش که فرا رسد، مخاطبان سینما دوباره گرد هم جمع می‌شوند تا لذت تماشای فیلم‌های پارامونت بر پرده سینما را تجربه کنند.

بیانیه پارامونت درست ساعاتی پس از اعلام تاخیر در اکران بسیاری از آثار مهم دیزنی – شامل «مولان» – منتشر شد.

جان کرازینسکی فیلمنامه «یک مکان ساکت – قسمت ۲» را نوشته و آن را کارگردانی کرده است. تیم بازیگران این فیلم همچون قسمت قبلی شامل امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است