جرج کلونی برای آمازون فیلم می سازد/ روایت جستجوی جانشینی برای پدر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
با همراهی فیلمنامه نویس اسکاری؛

جرج کلونی برای آمازون فیلم می سازد/ روایت جستجوی جانشینی برای پدر

جرج کلونی یک فیلم براساس رمان جی. آر مورینگر برای استودیوهای آمازون کارگردانی می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جرج کلونی برای کارگردانی و تهیه یک فیلم بلند سینمایی از داستان «The Tender Bar: A Memoir» براساس رمان جی. آر مورینگر در حال مذاکره با استودیوهای آمازون است.

کلونی و شریک فیلمسازی اش گرانت هسلوف تحت استودیوی فیلمسازی‌شان یعنی «Smokehouse Pictures» این فیلم را تهیه می کنند. تد هاپ نیز یکی دیگر از تهیه کنندگان این فیلم خواهد بود.

ویلیام موناهان فیلمنامه نویس برنده اسکار فیلم «رفتگان» مارتین اسکورسیزی نیز فیلمنامه این کار را به رشته تحریر در آورده است.

کتاب «The Tender Bar: A Memoir» نوشته مورینگر در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است. این کتاب داستان نویسنده ای است که به عنوان یک پسر جوان در جستجوی جایگزینی برای پدرش است، پدر او یک دی‌جی در نیویورک بود و وقتی هنوز پسرش زبان باز نکرده بود از نظرها ناپدید شده بود. پسر وقتی دیگر نمی تواند صدای پدرش را در رادیو پیدا کند با ناامیدی به گوشه یک کافه جایی که در آن با افرادی چون عمو چارلی و دیگر افراد بزرگسال دوست می شود، می رود. مورینگر در سال ۲۰۰۰ جایزه پولیتزر را از آن خود کرد.

جرج کلونی که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می شود پیش از این فیلم های متعددی از جمله «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «شب بخیر و موفق باشید»، «کلاه چرمی ها»، «مردان آثار یادبود» و «سابریکن» را کارگردانی کرده است. او همینطور فیلم هیجانی آخرالزمانی «آسمان نیمه شب» را برای نتفلیکس در مرحله پس از تولید دارد. کلونی پیش از این چندین اپیزود از سریال «تبصره ۲۲» را نیز برای هولو کارگردانی کرده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است