فانتزی سریال «محرمانه» را دوست دارم/ جزییات نقش در «از سرنوشت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
مائده طهماسبی در گفتگو با صبا:

فانتزی سریال «محرمانه» را دوست دارم/ جزییات نقش در «از سرنوشت»

مائده طهماسبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها سریال «محرمانه» را روی آنتن دارد، درباره این سریال و دیگر کارهای خود توضیحاتی ارایه داد.

مائده طهماسبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت این روزهای خود بیان کرد: به تازگی در فصل دوم سریال «محرمانه» که به کارگردانی مسلم تهرانی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی که برای گروه سنی نوجوان ساخته شده است، بازی کرده ام.

وی با اشاره به اینکه در ۱۵ جلسه این سریال را کار کرده است، گفت: من در فصل اول «محرمانه» حضور نداشتم و در این فصل نقشی را سوسن مقصودلو بازی می کرد که تمام شد و نویسندگان تصمیم گرفتند نقش جدیدی با نام «ناهید خانم» را وارد سریال کنند که پیشنهاد بازی در این نقش به من داده شد.

به گفته بازیگر نقش «ناهید خانم»، سریال «محرمانه» به صورت ساختار یک شهر با توجه به مساله طراحی آموزش و پرورش برای نوجوانان در یک پلاتو کار شده است.

بازیگر سریال «محرمانه» ادامه داد: فانتزی بودن سریال «محرمانه»، بانمک نوشته شدن دغدغه های نوجوانان توسط دو نویسنده سریال و بازی نکردن در سریال هایی با این شکل و شمایل کنجکاوی برایم داشت و باعث شد پیشنهاد بازی در این سریال را پذیرفتم.

طهماسبی درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: من کاراکتر «ناهید خانم» را در این سریال ایفا می کنم که وارد شهر و زندگی خانواده ای به عنوان نامادری بچه ها می شود و بعد از آن مسایلی را که این کاراکتر در روابطش با مردم آن شهر و روابط خانوادگی خود با  بچه ها دارد، مشاهده می کنیم.

وی که این روزها مقابل دوربین سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ایفای نقش می کند، درباره آن مطرح کرد: «از سرنوشت» سه فصل دارد و من در هر سه فصل آن بازی می کنم. نقش من خانمی است با نام «خاله پوری» که به دو کاراکتر اصلی جوان سریال زمانی که از پرورشگاه بیرون می آیند، کمک می کند.

طهماسبی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد جدیدی برای بازی در تئاتر و یا سینما دارد یا نه، تصریح کرد: برای ایفای نقش پیشنهاد زیاد دارم اما از آنجا که سریال های تلویزیونی در کمترین زمانِ ممکن ۱۲ ساعت وقت می گیرند همزمان نمی توانم کار تئاتر، سینما و تلویزیون با هم انجام بدهم برای همین در بعضی موارد علیرغم میل باطنی نمی توانم پیشنهاد را بپذیرم.

عکس خبر از فرزان قاسمی است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است