«زنبور کارگر» یک ماه دیگر فیلمبرداری دارد/ یک فیلم سخت می‌سازیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۲
افشین صادقی در گفتگو با صبا:

«زنبور کارگر» یک ماه دیگر فیلمبرداری دارد/ یک فیلم سخت می‌سازیم

کارگردان «زنبور کارگر» با اعلام اینکه یک ماه از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده است، این پروژه را سخت توصیف کرد که باکیفیت بالا ساخته می شود.

افشین صادقی کارگردان و تهیه کننده «زنبور کارگر» درباره آخرین روند تولید این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای صبا عنوان کرد: حدود ۲ ماه از فیلمبرداری سپری شده و یک ماه دیگر باقی مانده است که تا پایان شهریور ماه به پایان می رسد.

وی ادامه داد: پروژه بسیار سنگینی را در دست تولید داریم و سختی زیادی برای فیلمبرداری متحمل شده ایم. در هر روز به دلیل حساسیت بالای ما در کار، ۴۰ یا ۵۰ ثانیه فیلمبرداری نهایی انجام می شود و به همین دلیل مدت زمان تولید فیلم ما طولانی شده است. وسواس زیادی در فیلمبرداری، دکوپاژ و بازی گرفتن از بازیگران و… از جانب من و سعید نعمت الله نویسنده کار وجود دارد و تمام تلاشمان این است که فیلمی با کیفیت در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ارایه کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه در حال حاضر در منطقه ولیعصر تهران در حال فیلمبرداری هستند، عنوان کرد: به طور مثال یکی  از سختی های کار ما گرفتن سکانسی از صحنه برفی در سال های گذشته برای تیتراژ فیلم است که در این فصل گرما باید آن را فیلمبرداری کنیم که انرژی زیادی از ما گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بازی حمید فرخ نژاد در فیلم «زنبور کارگر» به پایان رسیده است، اضافه کرد: در حال حاضر به طور همزمان تدوین فیلم توسط  خشایار موحدیان در حال انجام است و بازی علیرضا آرا هم به پایان رسیده و به زودی بازی سعید آقاخانی هم به پایان می رسد.

کارگردان «مقلد شیطان» گفت: چهار ماه مراحل ویژوآل افکت ما به طول می انجامد و یکی از مشکلات در این بخش، ورود تاور کرین به استودیو است که ارتفاع ۷۰ متری دارد. تا حدودی از این ارتفاع را می توانیم به استودیو وارد کنیم و بقیه آن باید ماکت سازی شود.

صادقی در پایان عنوان کرد: از تمام عوامل فیلم به دلیل سختی هایی که برای تولید این پروژه متحمل می شوند، تشکر می کنم.

حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، پگاه آهنگرانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، ستایش موسوی و … گروه بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می دهند.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است: بیوک که سال ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است…

از سعید نعمت الله، نویسنده این کار، به تازگی مجموعه «برادر جان» در شبکه سه روی آنتن بود و «زنبور کارگر» بعد از «حوالی اتوبان» و «طاووس های بی پر»، سومین فیلم سینمایی او در مقام سناریست به شمار می رود. افشین صادقی نیز دو فیلم سینمایی «داشتن و نداشتن» و «مقلد شیطان» و بیش از ۳۰ فیلم تلویزیونی را در جایگاه کارگردان در کارنامه خود دارد.

زهرا دمزآبادی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است