«خنکای ختم خاطره» روایت تبعات جنگ است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۷
حمیدرضا آذرنگ در گفتگو با «صبا»:

«خنکای ختم خاطره» روایت تبعات جنگ است

نمایش «خنکای ختم خاطره» متاثر از شرایط جامعه و کمبودهای جنگ است و موضوعی اجتماعی دارد
به گزارش «صبا»، حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما و تلویزیون، که به زودی نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی وی روی صحنه تئاتر می رود در گفت و گو با «صبا»درباره این نمایش اظهار کرد: نمایش «خنکای ختم خاطره» متاثر از شرایط جامعه و کمبودهای جنگ است و موضوعی اجتماعی دارد و تبعات بعد از جنگ و خانواده‌هایی که خسارت دیده‌اند را روایت می‌کند.
وی از تجربه حضور خانم معتمد آریا در نمایش «خنکای ختم خاطره» گفت: بانو معتمد آریا بازیگر فوق‌العاده‌ای هستند و هرزمانی که با ایشان همکاری کنید افسوس می‌خورید که چرا زودتر با این هنرمند همکاری نکرده‌اید و همچنین حضور ایشان در نمایش «خنکای ختم خاطره» موهبت بزرگی است هم برای من به عنوان نویسنده و کارگردان و هم برای بازیگران و عوامل که انرژی و روحیه مضاعفی برای تیم هستند و این خیلی ستودنی است.
آذرنگ در ادامه افزود: خانم معتمد آریا در نمایش «خنکای ختم خاطره» سه شخصیت را بازی می‌کنند و مطمئنم با استقبال زیادی از طرف مخاطبین همراه می‌شود.
وی در پایان گفت: ما هنرمندان دوست داریم مردم در برنامه‌های هنری شرکت کنند و تماشا تئاتر را در سبد فرهنگی خانواده داشته باشند.
گفتنی است، فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ و ماهرخ لک بازیگران این اثر هستند.
آذرنگ برای نگارش این نمایشنامه جایزه نخست نویسندگی در بخش بین‌الملل بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را دریافت کرده است.
وحید لک «مجری طرح و مدیرتولید»، رضا مهدی‌زاده «طراح صحنه»، الهام شعبانی «طراح لباس»، همراز بیان «طراح پوستر»، عباس عباسی «طراح گریم»، محمدجواد طالبی «موسیقی»، یوسف عبدالرضایی «عکس»، محمد گودرزیانی «دستیار کارگردان و برنامه‌ریز»، احسان دلدار «مدیر هماهنگی اجرا»، امیرعلی پریز «مدیر صحنه»، راضیه اسماعیلی «منشی‌صحنه»، آوا فیاض «مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌» و فواد خراباتی «مدیر روابط‌ عمومی»، فرزین طاهری «مستندساز» و پیام نیکخواه «عکس پشت‌صحنه» عوامل این نمایش هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است