وضعیت کار در سینما مطلوب نیست/ اکران آنلاین نیاز به قانون مدون دارد

حبیب اسماعیلی بازیگر و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت سینماها در این روزها اظهار کرد: وضعیت کار در سینما به هیچ وجه مطلوب نیست برای همین به شخصه آخرین فیلمی که به عنوان تهیه کننده در آن حضور داشتم «سرکوب» است که سال گذشته روی پرده سینماها رفت.

وی درباره فعالیت های بازیگری اش نیز گفت: متاسفانه متن هایی که به دستم می رسد آن گونه نیست که خودم را راضی کنم در آن حضور داشته باشم برای همین مدت هاست به عنوان بازیگر در کاری حاضر نشده ام.

این بازیگر درباره اکران آنلاین فیلم های سینمایی چنین توضیح داد: به عنوان یک تهیه کننده با اکران آنلاین فیلم های سینمایی موافقم چون هر فعالیتی که موجب درآمدزایی برای اهالی سینما شود به رشد این هنرصنعت کمک خواهد کرد، ولیکن باید قوانینی بر اکران آنلاین حاکم باشد که متاسفانه در کشور ما وجود ندارد.

اسماعیلی افزود: قوانین حاکم بر اکران آنلاین باید متداوم باشد نه اینکه الان به واسطه بسته بودن سینماها، اکران آنلاین مدنظر قرار گیرد و بعد از پشت سر گذاشتن کرونا به این عرصه بی‌توجهی صورت گیرد.

وی در پایان درباره فواید اکران آنلاین نیز چنین توضیح داد: مخاطبان سینمای ما به یک سری فیلم‌های خاص توجه دارد برای همین به فیلم های دیگر روی خوش نشان داده نمی‌شود، اما اکران آنلاین این فرصت را فراهم می‌آورد تا فیلم‌هایی که در اکران جایگاه مناسبی ندارند بتوانند دیده شوند. این اتفاق خوب برای فیلم های مورد نظر، هم اکنون رخ داده و امیدوارم باز هم این شرایط ادامه پیدا کند تا همه فیلم ها در معرض دید مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/