نمی توانیم اعتراض کنیم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
عامریان در ارتباط با عدم پرداخت عواید فروش بلیت‌های جام‌جهانی؛

نمی توانیم اعتراض کنیم!

نمی توانیم اعتراضی کنیم، همه چیز دست سینماداران است!
به گزارش «صبا»، ابراهیم عامریان،؛ تهیه کننده سینما در ارتباط با عواید فروش بلیت‌های مسابقات جام‌جهانی و عدم پرداخت حق صاحبان فیلم که یکی از آن‌ها، فیلم «تگزاس» به تهیه کنندگی وی و کارگردانی مسعود اطیابی بود، در ارتباط با این موضوع در گفت و گو با خبرنگار «صبا» توضیح داد: سینماداران در ابتدا برای راضی کردن ما و پخش فوتبال ها وعده پرداخت پول پس از بازی های جام جهانی را دادند و پس از پخش فوتبال  که فروش فیلم های ما در سانس های خوب به هیچ رسید، همه وعده ها فراموش شد و پولی به دست ما نرسید.
وی در پاسخ به این سوال که تاکنون اعتراضی به عدم پرداخت کرده است یا نه؟ توضیح داد: نمی توانیم اعتراضی کنیم، همه چیز دست سینماداران است و اعتراض ما با عدم گرفتن سانس فیلم های بعدی‌مان مواجه خواهد شد و از این طریق جبران خواهند کرد، پس اعتراض ما راه به جایی ندارد.
عامریان همچنین اضافه کرد: وزارت ارشاد است که باید پیگیر پول ما باشد که فکر می کنم آن ها هم این موضوع برایشان مهم نیست. پول گرفتن از سینماداران برای ارشاد کار راحتی است و کافی است فیلمی به آن ها حواله داده نشود تا پول های ما را پرداخت کنند، ولی گویا دوستان هم نمی خواهند این اتفاق بیفتد.

تهیه کننده «دینامیت» در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ۶ سینمادار حق خود را از عواید فروش  پرداخت کردند، تاکنون به حساب شما پولی واریز شده است یا خیر؟توضیح داد: تاکنون هیچ پولی به ما پرداخت نشده و امیدوارم تهیه کننده های دیگر برای پخش فوتبال های جام ملت ها اعتراض کنند، تا از پخش مجدد فوتبال در سینماها جلوگیری شود.

زهرادمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است