مذاکرات با افلک و آرماس برای بازی در نقش زوجی پرحاشیه ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
برای بازی در فیلمی به کارگردانی سازنده «پیشنهاد بی‌شرمانه»؛

مذاکرات با افلک و آرماس برای بازی در نقش زوجی پرحاشیه ادامه دارد

بر اساس اخبار منتشر شده بن افلک ستاره هالیوود و آنا دِ آرماس بازیگر اسپانیایی-کوبایی 31 ساله در حال مذاکره برای پیوستن به فیلمی به کارگردانی آدریان لی هستند.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، بن افلک و آنا دِ ‌آرماس در حال مذاکره برای پیوستن به اقتباسی سینمایی از رمانی به قلم پاتریشیا های‌اسمیت به نام «آب عمیق» هستند.

کارگردانی این اثر بر عهده آدریان لین است و سم لوینسون، خالق سریال «سرخوشی» به همراه زک هلم، فیلمنامه آن را نگاشته‌اند. پشتیبانی مالی این پروژه را نیز کمپانی «New Regency» انجام می‌دهد.

«آب عمیق» داستان زوج گرفتار و درگیری به نام‌های ملیندا (دِ آرماس) و ویک (افلک) است که با هم قرار گذاشته‌اند می‌توانند روابطی جدا از یکدیگر داشته باشند. ویک اما طاقت نمی آورد و با برانگیخته شدن حسادتش سعی در بازپس‌گیری توجه همسرش به شیوه‌‌ای غیر معمول دارد و آن سر هم کردن یک داستان خیالبافی درباره یک قتل است؛ اتفاقی که واقعا به وقوع می‌پیوندد!

آنا دِ آرماس هم اکنون در حال کار در «Bond25»، بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند است. آثاری که به زودی با نقش‌آفرینی او منتشر می‌شوند، کمدی سیاه «چاقوکشی» به کارگردانی ریان جانسون و همچنین اثری از نتفلیکس به نام «بلوند» با بازی او در نقش مرلین مونرو هستند.

آخرین حضور بن افلک نیز در فیلم پرخرج نتفلیکس یعنی اکشن «مرز سه‌گانه» بوده است و قرار است به زودی با تریلر سیاسی « آخرین چیزی که او می‌خواست» به کارگردانی دی ریس روی پرده‌های سینما بیاید.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است