کرونا درِ خانه والتر وایت را هم زد/ برایان کرانستون از ابتلایش گفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۲

کرونا درِ خانه والتر وایت را هم زد/ برایان کرانستون از ابتلایش گفت

برایان کرانستون ستاره سریال پرطرفدار «بریکینگ بد» از ابتلای خود به ویروس کرونا پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از کامیک‌بوک، برایان کرانستون بازیگر سرشناس برنده چندین جایزه «امی» و نامزد جایزه اسکار روز گذشته ۳۰ جولای در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که در چند ماه گذشته به ویروس کرونا آن هم به صورت خفیف مبتلا شده و حالا بهبود یافته است. او در این ویدیو به یک مرکز درمانی می رود تا پلاسمای خود را برای تحقیقات علمی اهدا کند.

کرانستون در آغاز پست ویدیویی که روز گذشته درباره بیماری اش در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: می خواهم اعلام کنم من چند وقت پیش به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدم.

ستاره نقش والتر وایت در سریال پربیننده «بریکینگ بد» افزود: شانس آوردم، نشانه های بیماری در من بسیار ملایم بود، بنابراین فکر کردم شاید کاری باشد که بتوانم انجام دهم پس برنامه ای را که همان اهدای پلاسما باشد شروع کردم امیدوارم که اهدای پلاسما بتواند به برخی افراد کمک کند.

برایان کرانستون در توضیح زیر این پست ویدیویی نیز نوشت: به نظر می رسد تا الان ۱۵۰ هزار آمریکایی به خاطر همین بیماری از دنیا رفته باشند. من یکی از افراد خوش شانس بودم، نشانه های خفیفی در من ظاهر شد، خداوند را سپاسگزارم و از شما می خواهم آن ماسک لعنتی را بزنید، دست های تان را بشویید و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید در صورتی که ما این قوانین را رعایت کنیم می توانیم بر این بیماری چیره شویم. خوب باشید و خوب بمانید.

برایان کرانستون تازه ترین سلبریتی است که از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داده است، نماینده مل گیبسون بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار نیز هفته گذشته خبر بیماری این بازیگر و غلبه او بر آن را رسانه ای کرده بود. پیش از این نیز تام هنکس، ریتا ویلسون، ادریس البا، هاروی واینستین و چند تن دیگر اعلام کرده بودند که با این بیماری دست به گریبان شده اند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است