مشغول بازی در یک تله‌فیلم هستم/ حضور در سریال «خاتون» تینا پاکروان | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
قربان نجفی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در یک تله‌فیلم هستم/ حضور در سریال «خاتون» تینا پاکروان

قربان نجفی از حضور خود در سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و یک تله فیلم خبر داد.

قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: مشغول بازی در یک تله فیلم به کارگردانی علی اوسیوند و تهیه‌کنندگی مرتضی رحیمی هستم.

وی با اشاره به اینکه این تله فیلم در استان‌های چهارمحال و بختیاری و شهرکرد تصویربرداری می‌شود، اظهار کرد: این تله فیلم به روابط و داستان‌های ایل قشقایی و بختیاری مربوط می‌شود.

بازیگر «ستایش» ادامه داد: اکثر بازیگران این تله فیلم از افراد مستعد محلی هستند و علاوه بر من مرتضی رحیمی نیز در این تله فیلم بازی دارد.

نجفی درباره دیگر کار خود توضیح داد: با سریال شبکه نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان نیز قرارداد بسته‌ام و به زودی باید جلوی دوربین بروم.

وی افزود: این سریال پربازیگر در رشت تصویربرداری می‌شود و داستان آن مربوط به به جنگ جهانی دوم است.

کارگردان «فصل ماهی سفید» با اشاره به اینکه برای ساخت فیلم دوم خود به دنبال سرمایه‌گذار است، مطرح کرد: در حال حاضر مشغول رایزنی برای پیدا کردن سرمایه‌گذار کار جدیدم هستم تا بتوانم کار را کلید بزنم. فیلمنامه این اثر را که با سولماز اعتماد همسر بهزاد خداویسی نوشته ایم، کامل و آماده است.

نجفی در پایان با اشاره به سختی کار در این روزها خاطرنشان کرد: کار در این روزها به ویژه دور از خانه بودن و در جمع کار کردن با ویروس کرونا سخت است اما مگر تا کجا می‌توان بیکار ماند و در خانه نشست. ظرفیت بیکار ماندن ما نیز تمام شده است. ما بازیگران چون جلوی دوربین هستیم نمی‌توانیم برای جلوگیری از ویروس کرونا ماسک بزنیم اما عوامل پشت صحنه لازم است که نکات بهداشتی را رعایت کنند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است