مشغول بازی در ۳ سریال هستم/ «بچه گرگ‌های دره سیب» آماده اکران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
سوگل طهماسبی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در ۳ سریال هستم/ «بچه گرگ‌های دره سیب» آماده اکران

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید هم اکنون مشغول بازی در سه سریال «نجلا»، «خانه امن» و «بیگانه‌ای با من است» است.

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور هستم تا در اربعین حسینی از شبکه سه سیما پخش شود. در این مجموعه با حسام منظور،‌ هدایت هاشمی، سارا رسول زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، وحید نفر، سیروس همتی، سیدمهرداد ضیایی،‌ مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی،‌ مرتضی شاکر و… همبازی هستم. سعید سعدی تهیه‌کننده و سیدحسین امیرجهانی و مهدی حمزه از نویسندگان این سریال هستند.

وی افزود: «خانه امن» ساخته احمد معظمی دیگر سریالی است که هم اکنون در آن بازی دارم. این سریال را ابوالفضل صفری تهیه و حسین تراب‌نژاد آن را در ۵۰ قسمت نوشته است. حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی، سامان صفاری و… از جمله بازیگرانی هستند که با آن‌ها در این کار همبازی هستم.

این بازیگر ادامه داد: «بیگانه ای با من است» ساخته احمد امینی عنوان سومین سریالی است که در آن بازی دارم. این سریال را بهروز مفید برای شبکه ۲ سیما تهیه می‌کند. این سریال ۳۰ قسمتی ملودرامی اجتماعی است که در آن بازیگرانی نظیر شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی و… حضور دارند.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: در کنار کارهای تلویزیونی یک فیلم سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» را آماده نمایش دارم. کارگردانی این فیلم سینمایی را فریدون نجفی برعهده دارد و تمامی صحنه‌های این فیلم سینمایی در ارتفاعات کوهرنگ فیلمبرداری شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است