یازدهمین جشنواره «سیمرغ» فراخوان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴

یازدهمین جشنواره «سیمرغ» فراخوان داد

یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» فراخوان خود را با رویکرد ویژه به بحث سلامت منتشر کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ، دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جامعه علوم پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا، با اعلام فراخوان، تمامی دانشجویان سراسر کشور، جامعه پزشکی و عموم مردم را به شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند در ۵ بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنرهای تجسمی جشنواره سیمرغ شرکت کنند؛ محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا یکم دی‌ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

این جشنواره در چهار بخش «بخش آزاد» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، «بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه عموم مردم، «بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود. همچنین در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده‌اند با نظر هیات داوران، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان «مدافعان سلامت» اهدا می‌شود.

جشنواره یازدهم با شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیا الهی است در جامعه ترویج کند.

دانشجویان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشنواره به آدرس www.festivalf.ir مراجعه کنند.

زمانبندی جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا و قابل تغییر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است