تصویربرداری «بوی باران» به روزهای پایانی رسید/ سه بازیگر جلوی دوربین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸

تصویربرداری «بوی باران» به روزهای پایانی رسید/ سه بازیگر جلوی دوربین

تصویربرداری سریال «بوی باران» در حالی روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد که بازی تمام بازیگران اصلی به جز سه نفر از آنها به اتمام رسیده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، به گفته مجتبی وحیدی دستیار تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «بوی باران»، به غیر از سیدمهرداد ضیایی «بازرس پرونده»، حمیرا ریاضی «وکیل مدافع» و بهزاد داوری «مامور»، نقش آفرینی سایر بازیگران این پروژه به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به سختی کار تصویربرداری در روزهای پایانی، بیان کرد: کار همزمان در چند تیم در حال پیگیری است و مدتی است که شب کار هستیم و عده ای از بازیگران تا صبح درگیر فیلمبرداری هستند.

وحیدی تصریح کرد: فیلمبرداری در لوکیشن های متفاوتی ماند خیابان و دادسرا ادامه دارد و امیدوارم تا پایان همین هفته با ضبط سکانس های پایانی، تصویربرداری این پروژه سنگین به پایان برسد.

دستیار تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «بوی باران» در پایان اظهار کرد: از آنجایی که سریال «بوی باران» در حال پخش هست، برای رسیدن کار به آنتن، مراحل تدوین، صداگذاری، موسیقی، جلوه های ویژه و اصلاح رنگ همزمان با تصویربرداری با تلاش همه دوستان در این پروژه در حال انجام است.

در خلاصه داستان سریال «بوی باران» آمده است: فرشته در شب عروسی اش به قتل می‌رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می‌شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه 

مجموعه تلویزیونی ۷۵ قسمتی«بوی باران» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که این شب ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است