هالیوود در شوک مرگ «پلنگ سیاه»/ جو بایدن و اپرا وینفری تسلیت گفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴

هالیوود در شوک مرگ «پلنگ سیاه»/ جو بایدن و اپرا وینفری تسلیت گفتند

شخصیت های مشهور دنیا به درگذشت چادویک بوزمن ستاره فیلم «پلنگ سیاه» واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از بی‌بی‌سی، ساعاتی پس از اعلام خبر درگذشت چادویک بوزمن بازیگر نقش اصلی فیلم «پلنگ سیاه» که اولین ابرقهرمان رنگین پوست تاریخ سینما لقب داشت پیام های تسلیت فراوانی از جانب شخصیت های مهم دنیا از اپرا وینفری تا جو بایدن نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات برای ادای احترام به جایگاه این بازیگر ارسال شد. بوزمن روز جمعه ۲۸ آگوست بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان روده در سن ۴۳ سالگی از دنیا رفت.

اپرا وینفری در صفحه توییتر خود نوشت: عجب انسان مهربان با استعدادی، تمام آن عظمت و بزرگی را در میان عمل های جراحی و شیمی درمانی اش به ما نشان داد.

مارتین لوتر کینگ بزرگترین فرزندی لوتر کینگ رهبر جنبش مدنی سیاهان آمریکا نیز در این باره نوشت: چادویک بوزمن تاریخ شخصیت هایی چون جکی رابینسون، جیمز براون و تورگود مارشال را به روی پرده نقره ای آورد. در جایگاه پلنگ سیاه او ابرقهرمان خیلی از انسان ها هم بود. او با وجود مبارزه طولانی مدت ۴ ساله اش با سرطان، همچنان می جنگید و الهام بخش بود، دلمان برایش تنگ می شود.

ایوا دوورنی کارگردان هم از بوزمن چنین یاد کرد: پادشاه، شاید تو یک بازگشت زیبا داشته باشی. دلمان برایت تنگ می شود.

استودیوهای مارول هم در صفحه اجتماعی خود نوشتند: قلب ها ما شکست و افکارمان با خانواده بوزمن است، میراث او همیشه با ماست. در آرامش بخواب.

جو بایدن معاون سابق باراک اوباما و نامزد فعلی ریاست جمهوری حزب دموکرات هم در واکنش به خبر درگذشت بوزمن نوشت: قدرت و نیروی واقعی چادویک بوزمن به مراتب فراتر از چیزی بود که ما روی پرده نقره ای دیدیم. از پلنگ سیاه تا جکی رابینسون او از نسل ها الهام گرفته بود و به آنها (سیاه پوست ها) نشان داد می توانند هر چیزی که می خواهند باشند حتی ابر قهرمان.

کریس اوانز بازیگر سینمای مارول هم چادویک بوزمن را یک انسان خاص و یک هنرمند بسیار متعهد خواند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است