مدیر دولت قبل «خرس» را بی‌دلیل توقیف کرد/ مدیران جدید جواب نامه هم نمی‌دهند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰
خسرو معصومی در گفتگو با صبا:

مدیر دولت قبل «خرس» را بی‌دلیل توقیف کرد/ مدیران جدید جواب نامه هم نمی‌دهند

کارگردان فیلم سینمایی «خرس» معتقد است که مقصر اصلی قاچاق فیلمش مدیرانی هستند که این فیلم را بدون علت توقیف کردند.

خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما که به تازگی فیلم توقیفی‌اش «خرس» سر از یوتیوب و کانال‌های تلگرامی درآورده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره علت توقیف این فیلم در سال ۹۰ و همچنین پاسخ مدیران سینمایی برای رفع توقیف این فیلم در سال‌های گذشته گفت: من ۲ بار برای مدیران سینمایی از جمله آقای ایل‌بیگی زمانی که در سمت مدیرکل ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بودند نامه زدم که چرا این فیلم پس از این همه سال همچنان توقیف است و یک نامه هم به تازگی برای آقای طباطبایی نژاد ارسال کردم که به هر دو نامه من جوابی داده نشد.

وی ادامه داد: این مشکلی که امروز گریبان فیلم من را گرفت نتیجه تصمیمی است که آقای علیرضا سجادپور در زمان حضورش در سازمان سینمایی برای ما به وجود آورد. آن زمان پس از جشنواره فیلم فجر من به همراه پرویز پرستویی و جواد نوروزبیگی در دفتر ایشان حاضر شدیم که بفهمیم چرا تصمیم به توقیف فیلم گرفته‌اند که به ما گفتند فیلم شما ضد جنگ است. هرچقدر ما توضیح دادیم اما ایشان حرف خودش را زد، ای کاش امروز پاسخگوی عملکرد خودش باشد.

معصومی همچنین درباره اینکه پخش کننده و تهیه کننده فیلم یکدیگر را متهم به پخش غیرقانونی فیلم می کنند، تصریح کرد: شما اگر با دقت در بستری که اولین بار فیلم منتشر شده است نگاه کنید متوجه می شوید که زیر فیلم اسم سه نفر را هشتگ گذاشته‌اند، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و داریوش بابائیان سه نفری هستند که زیر فیلم هشتگ آنها دیده می شود. از همین جا به نظرم مشخص است که چه کسی فیلم را منتشر کرده است.

این کارگردان سینما که پس از «خرس» دو فیلم «تابو» و «کار کثیف» را نیز تولید کرده است، عنوان کرد: دوستان و نزدیکان من از کشورهای مختلف با من تماس می گیرند و اعلام می کنند که فیلم شما در حال حاضر اینجا هم قابل دسترس است و ما می توانیم آن را دانلود کنیم. الان تا جایی که من می دانم فیلم در اکثر کانال‌های تلگرامی غیر مجاز هم منتشر شده است.

وی در پایان اظهار کرد: همانطور که گفتم یک نفر سنگی را در چاه می اندازد که صدنفر هم نمی توانند آن را بیرون بیاورند. این مشکل ما زمانی به وجود آمد که آقای سجادپور پایش را در یک کفش کرد و دستور به توقیف فیلم ما داد.

امید پویانفر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است