جدیدترین امتیاز «خورشید» در ونیز/ فیلم مجیدی در جایگاه هفتم است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸
جدول امتیاز منتقدان ایتالیایی در جشنواره ونیز؛

جدیدترین امتیاز «خورشید» در ونیز/ فیلم مجیدی در جایگاه هفتم است

بنا به جدول امتیاز منتقدان رسانه های ایتالیا فیلم «خورشید» مجیدی جایگاه هفتم در میان 10 فیلم نمایش داده شده جشنواره را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا، منتقدان ایتالیایی حاضر در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره ونیز امتیازهای خود به فیلم های نمایش داده شده در این فستیوال را تا پایان روز ششم اعلام کردند.

در جدول امتیازدهی این منتقدان فیلم «خورشید» مجید مجیدی با کسب میانگین ۲٫۳ امتیاز جایگاه هفتم را در میان ۱۰ فیلم نمایش داده شده در فستیوال در اختیار دارد. این امتیازها از سوی منتقدان رسانه ها و نشریه های برجسته ایتالیایی چون «ایل فایلیو»، «کوریره دلا سرا»، «ایل گازتینو» و «ریپابلیکا» به فیلم ها داده شده است.

البته در این جدول آخرین فیلم به نمایش در آمده در شب گذشته فستیوال با نام «یک شب در میامی» نخستین ساخته رجینا کینگ لحاظ نشده است. باید اشاره کرد به اعتقاد بسیاری از منتقدان این ساخته رجینا کینگ شانس بسیاری برای کسب جوایز جشنواره ونیز امسال را دارد و همینطور می توان این فیلم را از همین امروز یکی از شانس های اسکار نیز لقب داد.

تصویر جدول امتیاز منتقدان ایتالیایی تا پایان روز ششم جشنواره (فیلم «خورشید» مجیدی در یک کادر قرمز رنگ جداگانه قرار داده شده است.)

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است