«نوروز رنگی» به بازنویسی فیلمنامه رسید/ مذاکره با عوامل پشت دوربین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
علی مسعودی به صبا گفت:

«نوروز رنگی» به بازنویسی فیلمنامه رسید/ مذاکره با عوامل پشت دوربین

نویسنده سریال «نوروز رنگی» از آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی و بازنویسی فیلمنامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، چندی پیش سیمافیلم از ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی با نام موقت «نوروز رنگی» با مضمونی کمدی برای نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد که علی مسعودی نگارش این مجموعه را به نیمه رسانده است و با فراهم شدن شرایط وارد پیش‌تولید پروژه جدید خود خواهد شد.

این مجموعه که در فضای روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ می‌گذرد قرار است به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شود اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی وارد مرحله تصویربرداری بشود و در نهایت پخش آن به کدام شبکه برسد اما می‌توان حدس زد با توجه به مضمون کمدی یکی از گزینه‌های نوروزی شبکه سه سیما باشد.

حال علی مسعودی در گفتگو با صبا درباره آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی که قرار بود پیش از آغاز ماه محرم کلید بخورد، عنوان کرد: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه هستم و امیدوارم بتوانیم به زودی کار را جلوی دوربین برویم.

وی ادامه داد: همچنین تقریبا همه بازیگران این پروژه را که اکثرا بازیگران بومی مشهد هستند، انتخاب کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به حمید لولایی، شهرام قائدی، جواد خواجوی و… اشاره کرد.

به گفته کارگردان «نوروز رنگی»، این سریال احتمالا در ۱۷ یا ۱۸ قسمت تولید خواهد شد.

مسعودی با اشاره به اینکه این سریال در مشهد کلید می‌خورد، اظهار کرد: این مجموعه تماما در مشهد تصویربرداری خواهد شد.

وی در پایان درباره انتخاب عوامل پشت دوربین نیز بیان کرد: هنوز مشغول مذاکره با دوستان هستیم اما عده‌ای از عوامل پشت دوربین انتخاب شده‌اند که از آن جمله می‌توان به مدیرتولید و طرح مهدی مرتضوی، برنامه‌ریز نوید احمدزاده، مدیر تدارکات سیدمیثم صفوی و…اشاره کرد.

علی مسعودی کمدین، کارگردان و نویسنده تلویزیون در کارنامه کاری خود نویسندگی سریال‌هایی از جمله «کوچه اقاقیا»، «سه در چهار»، «قرارگاه مسکونی» خود را دارد و به تازگی سریال «آخر خط» به کارگردانی او از تلویزیون پخش شد.

عکس از علی احمدوند است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است