«زن، مرد و بچه» اولین فیلم بلندم است/ باز هم فیلم کوتاه می‌سازم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
درناز حاجیها در گفتگو با صبا:

«زن، مرد و بچه» اولین فیلم بلندم است/ باز هم فیلم کوتاه می‌سازم

درناز حاجیها کارگردان از ساخت اولین فیلم بلند خود در پاییز امسال خبر داد.

درناز حاجیها کارگردان درباره اولین فیلم بلند خود با نام «زن، مرد و بچه» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: این فیلم به صورت مستقل تهیه می شود و به احتمال زیاد پاییز فیلمبرداری آن آغاز می کنم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول تمرین با بازیگران این فیلم هستم و ترجیح می دهم فعلا درباره موضوع آن صحبتی نکنم، حتی بازیگران هم از قصه فیلم بی خبر هستند.

حاجیها درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: دو بازیگر اصلی این فیلم سپیدار تاری و شهدیار شکیبا هستند که در فیلم کوتاه «مرضیه» هم با این دو بازیگر همکاری داشته ام.

این کارگردان در جواب این سوال که چرا بعد از ساخت چندین فیلم کوتاه سراغ ساخت فیلم بلند رفته است، بیان کرد: فکر می کنم هر کارگردانی پس از ساختن چند فیلم کوتاه علاقه مند باشد اولین فیلم بلند خود را بسازد، من هم از این قضیه مستثنی نیستم.

او ادامه داد: اینکه در حال حاضر سراغ ساخت فیلم بلند رفتم به این معنا نیست که دیگر فیلم کوتاه نمی سازم همه چیز بستگی به داستان و قصه ای دارد که به ذهنم می رسد و هم چنین بستگی به قابلیت این فیلم در قالب ساخته شدن فیلم کوتاه یا بلند دارد.

کارگردان فیلم کوتاه «مارلون» در ادامه از احتمال آنکه اولین فیلم بلندش در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد، تشریح کرد: من برای خودم محدودیت ایجاد نمی کنم که این فیلم حتما در جشنواره فیلم فجر امسال یا هر جشنواره دیگری حضور داشته باشد، دوست دارم سر فرصت این فیلم را بسازم و اگر به جشنواره فیلم فجر رسید خیلی عالی اگر هم مراحل تولید این فیلم تا جشنواره فیلم فجر تمام نشد، سال بعد در جشنواره حضور خواهم داشت.

وی در پایان درباره عوامل فیلم «زن، مرد و بچه» گفت: هنوز به طور قطعی عوامل این فیلم مشخص نیستند و در حال مذاکره با افراد مختلفی هستم ولی نگارش فیلمنامه را خودم برعهده داشتم.

ریحانه مقدم

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است