«صد اثر صد هنرمند» فراتر از انتظارم بود/ ۲ نمایشگاه با آثار استاد احصایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
لیلی گلستان در گفتگو با صبا:

«صد اثر صد هنرمند» فراتر از انتظارم بود/ ۲ نمایشگاه با آثار استاد احصایی

لیلی گلستان درباره برنامه‌های جدید گالری گلستان که بعد از نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» برپا خواهند شد، توضیحاتی را ارائه داده است.

لیلی گلستان در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی صبا درباره نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» که تا اواخر مهرماه برپا است، گفت: استقبال از این نمایشگاه با وجود مجازی شدن آن غیرقابل تصور بود و من که برگزاری آن را با کمال ناامیدی شروع کرده بودم متوجه شدم فضای مجازی را دست کم گرفته بودم.

وی افزود: ما از ۱۰ مرداد تا الان حدود ۱۵۳ کار فروخته‌ایم که بعضی‌ افراد ۱۰ تا و ۱۵ اثر خریدند.

مدیر گالری گلستان درباره برنامه‌های دیگر خود برای گالری بعد از اتمام نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» بیان کرد: یک نمایشگاه از ۲۷ اثر عکس محمد احصایی با عنوان «گنج باز یافته» قرار است داشته باشیم که این هنرمند در موزه‌های معروف دنیا از تماشاچی‌های در حال تماشای آثار موزه عکس گرفته است. این موضوع را خیلی‌ها در دنیا کار کرده‌اند اما نگاه هیچ کدام مثل دیگری نیست.
وی افزود: بعد از نمایشگاه «گنج باز یافته»، نمایشگاه دیگری از استاد احصایی داریم با نام «مشق‌ها» که هر دو این نمایشگاه‌ها را بهزاد حاتم ترتیب داده و برای هر نمایشگاه کتابی جداگانه درست کرده است که هر کتاب در روز اول نمایشگاه آن رو نمایی خواهد شد.
گلستان در پایان درباره دیگر برنامه‌های گالری گلستان و نمایشگاه‌های جدید آن توضیح داد: پس از نمایشگاه‌های احصایی نمایشگاهی از آثار آرمان یعقوب پور که فعلا محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نقاش گالری گلستان است، خواهیم داشت. ویژگی این نمایشگاه کوچک بودن کارها است که حدود صد اثر نقاشی به اندازه بیست در بیست سانتیمتر است که با یک قیمت و ارزان هستند تا کسانی که علاقه‌مندند تا از او کار داشته باشند، بتوانند آثار او را خریداری کنند.
سبا جهانگیری
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است