پخش «بوسیدن روی ماه» همایون اسعدیان از «رادیو فیلم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷

پخش «بوسیدن روی ماه» همایون اسعدیان از «رادیو فیلم»

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان جمعه 18 مهرماه از برنامه «رادیو فیلم» شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، روز جمعه هجدهم مهرماه فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به نویسندگی و کارگردانی همایون اسعدیان از برنامه «رادیو فیلم» در رادیو نمایش پخش خواهد شد.

«بوسیدن روی ماه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگیهمایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی محصول سال ۱۳۹۰ است و داستان ۲ زن به نام های احترام‌السادات و فروغ خانم را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند و بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندشان هستند.

شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، امیرحسین رستمی، حسن نجاریان، نازنین خزاعی، لیدا عباسی، لیلی فرهادپور، محمد کارت و سعید پورصمیمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برنامه «رادیو فیلم» که زمانی یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های رادیو نمایش بوده و در گذشته پخش آن متوقف شده بود از جمعه ۱۱ مهر به جدول برنامه‌های رادیو نمایش بازگشت.

«رادیو فیلم» به دلیل آنکه شنوندگان رادیو نمایش تمایل دارند که یک فیلم سینمایی را از رادیو به شکل رادیو فیلم بشنوند و بین نابینایان کشورمان طرفدار بسیاری دارد، تصمیم گرفته شد این برنامه به جدول برنامه‌های رادیو نمایش برگردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جمعه این هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح شنونده رادیو فیلم «بوسیدن روی ماه» با تنظیم رادیویی و گویندگی ملیحه شبانیان از رادیو نمایش باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است