سریال «جنگل سرخ» به پیش‌تولید رسید/ تلاش برای تولید فصل دوم «زیرخاکی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم خبر داد:

سریال «جنگل سرخ» به پیش‌تولید رسید/ تلاش برای تولید فصل دوم «زیرخاکی»

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم با اشاره به تولیدهای ارزشمند نمایشی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی از پیش تولید مجموعه تلویزیونی «جنگل سرخ» که به حماسه مردم شمال کشور می‌پردازد، خبر داد.

به گزارش صبا، مجید اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره رویکرد تولیدها در این گروه با بیان اینکه تولیدهای ارزشمند نمایشی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده است، گفت: در کنار تولید آثار نمایشی با موضوع‌های متنوع در حال رصد و دریافت ایده‌هایی با محوریت وقایع انقلاب و دفاع مقدس نیز هستیم که در این بین تولید مجموعه تلویزیونی «جنگل سرخ» که به حماسه مردم شمال کشور در جنگل‌های مازندران و در مبارزه با کمونیست‌ها و منافقین موسوم به جبهه سوم می‌پردازد، مراحل بازنویسی و پیش تولید را طی می‌کند.

وی ادامه داد: مجموعه دیگری با موضوع همبستگی مردم کرد ایران و عراق و رشادت‌های آن‌ها در دفاع از انقلاب و کشور، مراحل طراحی و نگارش را می‌گذراند. در مسیر پیش روی تولید، توجه ویژه‌ای به ایثار غیورمردان غرب کشور بویژه مردم استان ایلام شده که در حال تحقیق و دریافت طرح‌ها و ایده‌های مناسب هستیم تا در اولین فرصت قصه جوانمردی و مقاومت مردم استان ایلام را که تاکنون کمتر به نقش مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس پرداخته شده و گمنام هستند به قاب تصویر بکشیم.

مدیرگروه فیلم و سریال سیمافیلم تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بر اساس رویکرد گروه فیلم و سریال، آثار مهم این حوزه از جمله «قاصدک» با موضوع شهدای مدافع حرم و «همدل» با محوریت جهاد مردمی در مقابله با کرونا را برای تولید آماده کرده و تولید‌هایی با موضوع تروریسم منطقه‌ای «خانه امن» را به سرانجام برسانیم. همچنین در تلاشیم تا «دعوت نحس» با محوریت مفاهیم دینی، «به توان بی‌نهایت» با محوریت ایجاد انگیزه برای تکیه بر توانمندی‌ها و «نیکان» با موضوع مافیای دارو و خودباوری و تلاش و فصل دوم سریال «زیرخاکی» را که فصل اول آن را مخاطبان دیده‌اند و با آن آشنا هستند، به مرحله تولید برسانیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است