فصل سوم «از سرنوشت» آماده پخش است/ انتخاب بازیگران سریال «نوروز رنگی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
اکبر تحویلیان به صبا گفت:

فصل سوم «از سرنوشت» آماده پخش است/ انتخاب بازیگران سریال «نوروز رنگی»

اکبر تحویلیان از آماده پخش بودن فصل سوم سریال «از سرنوشت» و شروع تصویربرداری سریال «نوروز رنگی» در چند روز آینده خبر داد.

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» درباره آخرین وضعیت فصل سوم این سریال عنوان کرد: فصل سوم این مجموعه با پایان مراحل فنی، آماده شده است اما هنوز زمان دقیق پخش مشخص نیست.

وی ادامه داد: احتمال دارد پس از سریال «بوم و بانو» روی آنتن شبکه دو سیما برویم.

تهیه‌کننده «از سرنوشت» درباره طرح فصل چهارم و پنجم این سریال بیان کرد: صحبت‌هایی با سازمان شده است اما هنوز قطعی نشده است و در مرحله پیگیری است. در حقیقت منتظر پاسخ سازمان هستیم.

تحویلیان که این روزها قرار است سریال «نوروز رنگی» را به کارگردانی علی مسعودی تولید کند، درباره آخرین وضعیت این پروژه نیز اظهار کرد: احتمالا در هفته جدید این سریال را جلوی دوربین می‌بریم.

وی افزود: هم‌اکنون در حال انتخاب بازیگران هستیم. همچنین بخش زیادی از فیلمنامه بازنویسی شده است و بخش باقی مانده در زمان تصویربرداری بازنویسی می‌شود.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به اینکه «نوروز رنگی» در حدود ۲۰ قسمت نوشته شده است، گفت» احتمالا نوروز ۱۴۰۰ مهمان خانه‌های مردم خواهیم بود.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده است.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ روی آنتن شبکه دو رفتند.

سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است.

داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می روند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است