اتمام یک سه‌گانه یک ساعت بعد از کسوف! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۱
معرفی کتاب؛

اتمام یک سه‌گانه یک ساعت بعد از کسوف!

«یک ساعت بعد از کسوف» آخرین عنوان از سه‌گانه ناصر قلمکاری با مضمون مشترک گمگشتگی از سوی انتشارات آوند دانش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «یک ساعت بعد از کسوف» نوشته ناصر قلمکاری آخرین کتاب از سه‌گانه این نویسنده است که ابتدا با «دیدار در کوالالامپور» آن را آغاز کرد و سپس با «زخم بوتیمار» ادامه داد و هر دو در نشر چشمه به انتشار رسیده‌اند و «یک ساعت بعد از کسوف» تکمیل کننده این سه‌گانه نیز به تازگی از سوی انتشارات آوند دانش منتشر شده است.

سوژه، قصه و فضاها در این سه رمان کاملا با یکدیگر متفاوت‌اند و دنباله هم نیستند. اشتراک این سه کتاب در مضمون کلی یعنی در گمگشتگی و هویت است و نویسنده گویی در هر کدام از قصه‌ها رد گمشده‌ای را دنبال می‌کند که یافتنش به نظر ناممکن می‌رسد.

در رمان «یک ساعت بعد از کسوف»، هاله مهران کارگردانی صاحب‌نام متوجه می‌شود دو، سه روزی است از دخترش که در شهری دورافتاده تحصیل می‌کند، هیچ خبر و اثری در دست نیست. او جستجویی را آغاز می‌کند و همه جا را به دنبال دختر گمشده خود زیر و رو می‌کند. ممکن است او را ربوده باشند تا اخاذی کنند یا شخصی قصد دارد با ربودن دختر با او تسویه حساب کند. شاید هم هیچ کدام…

هاله هر چه پیش می‌رود با معماهای جدیدی روبرو می‌شود و بر گیجی‌اش افزوده می‌شود. کارگردان معروف این داستان می‌بایست برای یافتن دختر خود تاوانی بپردازد که کم و آسان هم نیست. او در پایان این جستجو حتما تبدیل به آدم دیگری خواهد شد، کسی که نمی‌شناسدش… کسی که شاید خود واقعی‌اش باشد.

کتاب «یک ساعت بعد از کسوف» نوشته ناصر قلمکاری آخرین کتاب از سه‌گانه این نویسنده در نوبت چاپ اول و در ۲۸۰ صفحه و با قیمت ۴۳۰۰۰ تومان از سوی انتشارات آوند دانش روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است