«بلوند» سرانجام بازیگرش را یافت/ بازیگر کوبایی در نقش مریلین مونرو | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸

«بلوند» سرانجام بازیگرش را یافت/ بازیگر کوبایی در نقش مریلین مونرو

آنا د آرماس بازیگر کوبایی فیلم «بلید رانر 2049» گزینه انتخابی اندرو دامینیک برای ایفای نقش مریلین مونرو در فیلم محصول نتفلیکس است.

به گزارش صبا به نقل از کولایدر، در چندین سال اخیر اندرو دامینیک کارگردان ۵۱ ساله نیوزلندی سینما در حال توسعه اقتباس رمان تحسین‌شده «بلوند» اثر جویس کارول اوتس برای نتفلیکس بوده است، اکنون سرانجام پس از مدت ها خبر رسیده که بازیگر نقش مریلین مونرو فیلم خود را پیدا کرده است.

منابع متعدد نزدیک به فیلم گفته اند که آنا د آرماس بازیگر فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» گزینه انتخابی دامینیک برای ایفای نقش مریلین مونرو ستاره بزرگ دهه ۵۰ میلادی هالیوود است. مریلین مونرو ستاره مشهور سینمای آمریکا را بسیاری با فیلم های «بعضی ها داغشو دوست دارند»، «آقایان موطلایی ها را ترجیح می دهند» و «خارش هفت ساله» می شناسند.

منابع نزدیک به پروژه اعلام کرده اند که آرماس هنوز قراردادی امضا نکرده و در حال مذاکرات اولیه است.

فیلمنامه «بلوند» را دامینیک نوشته است. او همچنین قرار است به همراه برد پیت و دی‌دی گارنر تهیه فیلم را برعهده داشته باشد.

برد پیت پیش از این در دو فیلم «قتل جسی جیمز به ‌دست رابرت فورد بزدل» و «کشتار با لطافت» با اندرو دامینیک همکاری کرده است.

«بلوند» یا «موطلایی» داستان نورما جین مورتنسون دختر جوان با استعدادی است که به سینما می آید و با نام مریلین مونرو تبدیل به ستاره سینما می شود. مونرو اما با وجود موفقیت هایش در سینما پس از چندین رابطه عاطفی ناموفق و مشکلات روحی به مواد مخدر گرایش پیدا می کند و  سرانجام آنگونه که اعلام شد براثر مصرف بیش از حد داروی خواب آور در سن ۳۶ سالگی از دنیا رفت.

اندرو دامینیک پیش از این به کولایدر درباره این فیلم گفته بود باور دارد که «بلوند» تبدیل به یکی از ۱۰ فیلم برتر تاریخ سینما خواهد شد.

پیش از این بارها نام هایی چون نائومی واتس و جسیکا چستین برای ایفای نقش مریلین مونرو در این فیلم در نظر گرفته شده بود که هرگز به سرانجام نرسید اما اکنون به نظر می رسد آنا د آرماس شرایطی متفاوت با گزینه های قبلی داشته باشد.

آنا د آرماس بازیگر ۳۰ ساله اهل کوبا نخستین بار با تریلر «تق‌تق» به کارگردانی الی راث در سال ۲۰۱۵ نام خود را سر زبان ها انداخت.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است