شرایط اکران به کلاف سردرگم تبدیل شده است/ «لحظه‌ای و دیگر هیچ» در صداگذاری | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۶
غلامرضا موسوی در گفتگو با صبا:

شرایط اکران به کلاف سردرگم تبدیل شده است/ «لحظه‌ای و دیگر هیچ» در صداگذاری

غلامرضا موسوی از شرایط بد اکران سینماها و موثر واقع نشدن اکران آنلاین برای بهتر شدن این شرایط می‌گوید.

غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما و رییس اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا از آخرین مراحل صداگذاری فیلم سینمایی «لحظه ای و دیگر هیچ» خبر داد و گفت: این فیلم آخرین مراحل صداگذاری را پشت سر می‌گذراد و قرار است بعد از اتمام مراحل فنی در انتظار موقعیت مناسب برای اکران باشد. در این فیلم که کارگردانی آن را کاوه قهرمانی برعهده دارد، مهدی پاکدل، سروش صحت، رعنا آزادی‌ور، مجید نوروزی، نازنین فراهانی، معصومه بیگی، مهلا عرب، سعید آجرلو، مهدی بزرگ‌زاده و…. نقش آفرینی کرده‌اند.

وی درباره شرایط بد اکران در این روزها اظهار کرد: یک‌سری فیلم‌ها از سال ۱۳۹۸ در نوبت اکران قرار دارند و تعدادی کار نیز امسال به فیلم‌های در انتظار نمایش اضافه شده‌اند و سال بعد نیز حتما این وضعیت ادامه خواهد داشت، برای همین شرایط اکران به کلاف سردرگمی تبدیل شده است که نمی‌توان نسبت به آن چندان خوشبین بود.

تهیه‌کننده فیلم «قصیده گاو سفید» درباره اکران آنلاین نیز عنوان کرد: این شکل از اکران مناسب فیلم‌هایی است که در حالت عادی مخاطب چندانی ندارند، اما برای آثاری که روی گیشه خود حساب باز کرده‌اند، این شکل نمایش به نظر من جز ضرر چیز دیگری در پی ندارد.

رییس اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان سینمای ایران همچنین درباره تعطیلی سینماها گفت: سینما با داشتن سه درصد مخاطب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکی از امن‌ترین مکان‌ها است، اما نمی‌دانم چرا همیشه سینماها اولین مکان برای تعطیلی هستند.

وی درباره بیکاری پیش آمده و مختل شدن زندگی اهالی سینما گفت: درست است که تلویزیون و وی‌او‌دی‌ها فعال هستند و عده‌ای از عوامل سینما در آن مشغول به کار هستند، اما این تولیدات درنهایت عده‌ کمی را دربرمی‌گیرد و بخش بزرگی از سینما با سختی‌های کم کاری و بیکاری در سینما مواجه هستند.

این تهیه‌کننده در پایان درباره پولشویی در برخی سریال‌های نمایش خانگی تشریح کرد: پولشویی آن جایی معنا دارد که ببینیم یک اثر نمایشی بیش از آنچه لازم دارد برایش خرج شده است. در حقیقت هزینه بی‌قاعده‌ای برای آن انجام شده باشد اما این آسیب چندان در ایران رایج نیست که بخواهیم بگوییم بخش عمده‌ای از تولیدات ما را در بر گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است