فروش «ایده اصلی» بالای ۲۰۰ میلیون تومان/ تعطیلی سینما باعث اعلام نشدن میزان فروش واقعی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
سعید خانی در  گفتگو با صبا:

فروش «ایده اصلی» بالای ۲۰۰ میلیون تومان/ تعطیلی سینما باعث اعلام نشدن میزان فروش واقعی است

سعید خانی پخش کننده «ایده اصلی» از اعلام نشدن فروش واقعی این فیلم سینمایی به دلیل تعطیلی امروز سینماها گفت.

سعید خانی مدیر پخش فیلم سینمایی «ایده اصلی» که از ۱۶ مردادماه در سینماها اکران شده است و  آمار مختلفی از فروش آن  در روز جمعه منتشر شده، درباره فروش واقعی این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای خبرگزاری صبا عنوان کرد: سینماها باید میزان فروش خود را هرشب به سینماتیکت اعلام کنند، بعضی از سینماها روز بعد این کار را انجام می دهند و به همین دلیل آمار کلی فروش به طور صحیح اعلام نمی شود.

وی ادامه داد: به دلیل شهادت امام محمد باقر و تعطیلی سینماها در روز جمعه ، بعضی از سینماها میزان فروش روز پنجشنبه را اعلام نکرده اند، ولی با پیگیری هایی که انجام دادم، فروش ما بالای ۲۰۰میلیون تومان بوده است.

پخش کننده «ایده اصلی» با اشاره به اینکه برخی از سینماها مکانیزه نیستند، تصریح کرد: بعضی از سینماها هم به دلیل اینکه سانس فوق العاده دارند، فروش خود را روز بعد اعلام می کنند و با توجه به تعطیلی سینماها تا ساعت ۱۷ امروز، هنوز آمار صحیح فروش فیلم «ایده اصلی» اعلام نشده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه میزان تبلیغات ما در تلویزیون کم است، اما شروع پرفروش و خوبی را آغاز کرده ایم.

«ایده اصلی» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

فیلم «ایده اصلی» در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و …

مریلا زارعی, بهرام رادان, پژمان جمشیدی, مهرداد صدیقیان, هانیه توسلی, شهباز نوشیر, آندره آ ماچالکیدو, مانوس گاوراس, واروارا لارمو, ایرینا مانژوسوا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

زهرا دمزآبادی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است