«نوروز رنگی» به «هشت آباد» تغییر نام داد/ استفاده از بازیگران خراسانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
علی مسعودی به صبا گفت:

«نوروز رنگی» به «هشت آباد» تغییر نام داد/ استفاده از بازیگران خراسانی

کارگردان «هشت آباد» با نام قبلی «نوروز رنگی» اعلام کرد این سریال مدتی است در مشهد کلید خورده است.

علی مسعودی کارگردان و نویسنده سریال «نوروز رنگی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با اشاره به اینکه این سریال با نام جدید «هشت آباد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان مدتی است جلوی دوربین رفته است، بیان کرد: تاکنون حدود ۱۸ حلسه از این مجموعه در مشهد تصویربرداری شده است و کار همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه بازیگرانی جلوی دوربین رفته‌اند، اظهار کرد: رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و…جلوی دوربین رفته‌اند. همچنین بنده هم علاوه بر کارگردانی در این سریال در نقش آقای مهدوی بازی دارم.

کارگردان «هشت آباد» با اشاره به اینکه هنوز عده‌ای از بازیگران جلوی دوربین نرفته‌اند، گفت: با عده دیگری از بازیگران نیز در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم از حضورشان در سریال بهره ببریم.

مسعودی درباره حضور بازیگران محلی نیز در این پروژه مطرح کرد: تقریبا تمام محلی‌ها، همسایه‌ها و…که در این سریال حضور دارند از بازیگران تئاتر استان خراسان هستند.

به گفته وی، اگر مشکلی به وجود نیاید تصویربرداری «هشت آباد» تا بهمن ماه به پایان می‌رسد.

کارگردان «هشت آباد» با اشاره به آغاز مراحل فنی اظهار کرد: تدوین این مجموعه توسط شوکا زندباف همزمان با تصویربرداری آغاز شده است و ادامه دارد.

مسعودی در پایان مطرح کرد: تصویربرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم کاری قابل توجه برای مخاطبان تولید کنیم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است