برنامه‌های رادیو تهران برای ناشنوایان شنیدنی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱

برنامه‌های رادیو تهران برای ناشنوایان شنیدنی می‌شود

یکی از تهیه‌کنندگان برنامه رادیویی «تهران کلینیک» می‌گوید این برنامه امروز 18 آبان شرایطی را فراهم کرده است تا ناشنوایان نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، شبکه رادیویی تهران تدابیری اتخاذ کرده است تا ناشنوایان نیز بتوانند از برنامه‌های این شبکه به ویژه موضوعات پزشکی بهره‌مند شوند.

اعظم ابراهیمی یکی از تهیه‌کنندگان برنامه «تهران کلینیک» با اعلام این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران در برنامه «تهران کلینیک» که در زمینه‌های پزشکی، بهداشت و سلامت، روانپزشکی و…. روی آنتن می‌رود، شرایطی فراهم آورده است تا ناشنوایان نیز بتوانند از برنامه‌های رادیو به ویژه در شرایط کنونی که اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا و توصیه‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت خاصی برخوردار است، بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه که امروز ۱۸ آبان، با حضور مترجم ناشنوایان تقدیم حضور ناشنوایان و کم شنوایان خواهد شد با موضوع چربی خون و رابطه آن با بیماری‌های قلبی و عروقی است، فرخزاد لایق متخصص قلب و عروق از ساعت ۱۰ با برنامه «تهران کلینیک» ما را همراهی می‌کند.

شبکه رادیویی تهران که به مناسبت روز جهانی ناشنوایان امکان استفاده ناشنوایان از رادیو را فراهم آورده بود، تلاش می‌کند تا در برخی از برنامه های ویژه از مترجم ناشنوایان استفاده شود.

برنامه «تهران کلینیک» شبکه رادیویی تهران سال‌هاست که هر روز در زمینه‌های پزشکی، بهداشت و سلامت، روانپزشکی و…. روی آنتن می‌رود.

این برنامه هر روز به صورت مستقیم در ارتباط با مسئولان پیگیر مطالبه‌های مردمی، اخبار روز حوزه سلامت و تازه‌های پزشکی درباره ویروس کروناست و ضمن اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای این بیماری به تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌پردازد و آخرین و به روزترین اطلاعات و اخبار را به مخاطبان می‌رساند.

روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده برنامه‌های رادیو تهران باشید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است