قسمت‌های پایانی «الف دزفول» را می‌نویسم/ نگارش فیلمنامه سینمایی «سوز سرما» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
مرجان اشرفی‌زاده در گفتگو با صبا:

قسمت‌های پایانی «الف دزفول» را می‌نویسم/ نگارش فیلمنامه سینمایی «سوز سرما»

مرجان اشرفی‌زاده از نگارش قسمت‌های پایانی سریال «الف دزفول» و یک ملودرام عاشقانه برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.

مرجان اشرفی زاده نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیون «می‌جان» به تهیه‌کنندگی سعید پروینی که از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تصویربرداری‌اش متوقف شد و پس از آن نیز با وجود پیش تولید مجدد به تولید دوباره نرسید، گفت: این موضوع را تهیه‌کننده اثر می توان توضیح دهد.

این نویسنده همچنین درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: هم اکنون مشغول نگارش قسمت‌های پایانی مجموعه تلویزیون «الف دزفول» به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری هستم. این مجموعه در ۴۴ قسمت ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین طرحی برای یک سریال شبکه نمایش خانگی دارم که در مراحل ابتدایی نگارش قرار دارد. این سریال که کارگردانی آن را خود برعهده دارم یک ملودرام عاشقانه و به نوعی اقتباسی محسوب می‌شود.

این فیلمساز در پاسخ به این پرسش که کدام یک از ۲ پروژه خود را قصد دارد در ابتدا جلوی دوربین ببرد، اظهار کرد: تولید سریال «الف دزفول» بستگی به شرایط تلویزیون دارد چراکه بسیار پروژه سنگینی است و باید شرایط ساخت آن مهیا شود.

اشرفی زاده خاطرنشان کرد: اگر شرایط مهیا شود مجموعه «الف دزفول» را شروع می کنم اما اگر بخواهد پروسه طولانی تری را طی کند ممکن است پروژه دیگرم را کلید بزنم.

وی در پایان درباره جدیدترین پروژه سینمایی خود نیز گفت: یک فیلمنامه سینمایی با نام «سوز سرما» که موضوعی اجتماعی و زنانه دارد، در دست نگارش دارم که اگر شرایط فراهم بشود شاید این فیلم سینمایی را زودتر از دو پروژه دیگر به تولید برسانم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است