کرونا باعث توقف ضبط «۷۷ ساعت» شد/ احتمال آغاز ادامه کار از اوایل دی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
کارگردان «۷۷ ساعت» با صبا مطرح کرد:

کرونا باعث توقف ضبط «۷۷ ساعت» شد/ احتمال آغاز ادامه کار از اوایل دی

سعید ابوطالب کارگردان «77 ساعت» می‌گوید ضبط این مسابقه به دلیل جمعیت بالای افراد حاضر در صحنه و وضعیت قرمز استان مازندران مدتی است که متوقف شده است.

سعید ابوطالب کارگردان مسابقه تلویریونی «۷۷ ساعت» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت تولید این مسابقه عنوان کرد: نیمی از«۷۷ ساعت» ضبط شده است اما برای ادامه ضبط که با شیوع ویروس کرونا همراه بود با مشکل مواجه شدیم. این مجموعه تیم بزرگی دارد یعنی غیر از حدود ۸۰ نفر عوامل پشت دوربین و بازیگران، جوانان دانشگاهی نیز بعنوان شرکت کنندگان اصلی در این برنامه حضور دارند در نتیجه باید به طور جدی رعایت کنیم.

وی ادامه داد: ما در این مدت «شب های مافیا» و «شام ایرانی» را نیز تولید کردیه‌ایم چراکه تعداد افراد گروه بسیار کمتر و زمان تولید در حد چند ساعت است و می‌توانیم از همه تست کرونا بگیریم اما گروه تولید مسابقه «۷۷ ساعت» بسیار بزرگ است و هر مسابقه چهار شبانه روز در فضای باز و بسته و در کارگاه و استودیو ادامه پیدا می‌کند به همین دلیل امکان ادامه تولید این مسابقه وجود نداشت.

کارگردان «۷۷ ساعت» تاکید کرد: غیر از تعداد بالای افراد گروه، در زمان شیوع ویروس کرونا محل ضبط این مسابقه و استقرار گروه تولید یعنی استان مازندران زودتر از مناطق دیگر وضعیت قرمز پیدا کرد و ممانعت قانونی برای کار ایجاد شد که هنوز هم ادامه دارد.

ابوطالب با اشاره به اینکه مسابقه «۷۷ ساعت» بیش از ۷۰ قسمت دارد، گفت: ما قصد داریم با شروع پیش تولید مجدد، ادامه مسابقه را از اوایل دی ماه آغاز کنیم نا بتوانیم این مسابقه را در عید نوروز به پخش برسانیم اما باید اجازه کار به ما داده شود تا بتوانیم کار را ادامه بدهیم چراکه به دلیل پیوستگی قسمت‌ها امکان پخش قسمت‌های ضبط شده وجود ندارد.

وی درباره فضای مسابقه «۷۷ ساعت» عنوان کرد: «۷۷ ساعت» یک ریالیتی شوی علمی و فنی است و همچنین بخش عمده این مسابقه میدانی است که افراد به مدت ۷۷ ساعت با یگدیگر رقابت می‌کنند اما داوری آن در استودیو انجام می شود.

کارگردان «۷۷ ساعت» در پایان تاکید کرد: احتمال می‌دهم این مسابقه با استقبال مخاطبان مواجه شود چراکه نمونه آن در تلویزیون ساخته نشده و جدید است و مشابه هیچ یک از کارهای قبلی خود من نیز نیست.

کاوه خداشناس و شهرزاد کمال زاده مجری بازیگران «۷۷ ساعت» هستند و مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره‌هایی هستند که سرگروهی تیم‌های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند.

لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز در کنار دو کارشناس دانشگاهی دکتر عجمی و دکتر اسماعیلی، این مسابقه را داوری می‌کنند.

سپیده شریعت رضوی

 

 

 

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است