این روزها فقط به رادیو می‌روم/ هیچ شغلی اندازه جان آدم‌ها ارزش ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۹
رسول نجفیان در گفتگو با صبا:

این روزها فقط به رادیو می‌روم/ هیچ شغلی اندازه جان آدم‌ها ارزش ندارد

رسول نجفیان که این روزها فعالتیش به رادیو منحصر شده است، تاکید کرد حفظ جان مردم از هر چیزی مهم تر است.

رسول نجفیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: چند ماه است تمام فعالیت‌های خود را معطوف به رادیو کرد‌‌ه‌ام و در رادیو پیام برنامه‌ای به عنوان «رسم زمانه» دارم که در آن مثنوی و شاهنامه خوانی انجام می‌دهم. دلیل دوری از سینما و تلویزیون هم به دلیل شیوع بیماری کرونا است که اجازه فعالیت در این بخش‌ها را از من گرفته است.

وی افزود: پیشنهاد بازی برای سینما و تلویزیون وجود دارد، اما وقتی از میزان خسارت کرونا مطلع هستم منطقی نیست جان خود را به خطر بیندازم. شاید این سوال پیش آید چرا در رادیو فعالیت می‌کنم زیرا هر جایی ممکن است بیماری سراغ‌مان بیاید؟ در رادیو تنها هفته‌ای ۴ ساعت برنامه دارم آنهم در اتاقی که کسی جز من در آن حضور ندارد. آیا این شکل کار را می‌توان با پشت صحنه فیلم‌ها یا سریال‌ها مقایسه کرد؟

این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد: درک می‌کنم برخی از هنرمندان مجبور هستند برای گذران زندگی کار کنند، اما حرفم این است که هیچ چیز عزیزتر از جان آدم‌ها نیست، برای همین از مسئولان خواهش می‌کنم به هنرمندان این سرزمین توجه بیشتری شود تا کسی برای گذران زندگی ناگزیر از به خطر انداختن جانش نباشد.

بازیگر سریال «کاکتوس» متذکر شد: من نیز مستاجر هستم و اگر کار نکنم با مشکلات فراوان مواجه می‌شوم، اما خانواده‌ام اصرار دارد بیش از اینکه به فکر مسائل اقتصادی باشیم به سلامتی خودم بیندیشم، برای همین با وجود تمام سختی‌ها هنوز نتوانستم خودم را برای جلوی دوربین رفتن راضی کنم.

وی در پایان اعلام کرد: من با برگزاری فیزیکی جشنواره ملی فیلم فجر در شرایط فعلی به هیچ وجه موافق نیستم چون اگر یک سال هم جشنواره نداشته باشیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اما در عوض جان بسیاری محفوظ می‌ماند. درضمن می‌شود بودجه‌ای که قرار است در جشنواره خرج شود بین افرادی که در سینما و تلویزیون نیازمند کمک هستند تزریق کنیم تا به نوعی مشکلات آنها نیز برطرف شود.

نغمه دانش آشتیانی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000